تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتسال ایران با برتری برابر تیم اروگوئه در یک قدمی صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی فوتسال قرار گرفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتسال ایران، در یک قدمی صعود

فوتسال

تیم فوتسال ایران با برتری برابر تیم اروگوئه در یک قدمی صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی فوتسال قرار گرفت.

به نقل از مهر، مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام جهانی 2008 برزیل سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار از گروه D پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال کشورمان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم اروگوئه عبور کند.

در این دیدار که با قضاوت آنتونیو آلوارز در ورزشگاه ژیمناسیو ماراسانازینهو برگزار شد، محمد طاهری(3)، مصطفی طیبی(9)، وحید شمسایی(21) و محمد هاشم زاده(28) برای تیم فوتسال ایران گلزنی کردند و مینچو(15-پنالتی) و خورخه رودریگوئز(38) گل های تیم فوتسال اروگوئه را به ثمر رساندند.

با این پیروزی شاگردان حسین شمس 7 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا در جایگاه دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفتند تا شانس صعودشان به مرحله بعدی این مسابقات افزایش یابد. اروگوئه هم با یک امتیاز همچنان عنوان چهارم این گروه را به خود اختصاص داده است.

فوتسال

در دیگر دیدار گروه D مسابقات فوتسال جام جهانی 2008 ، تیم فوتسال چک امشب با نتیجه 4 بر 2 از سد لیبی گذشت تا با 6 امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار بگیرد.

با توجه به نتایج امروز، تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت کسب یک تساوی در دیدار حساس و سرنوشت ساز روز پنج شنبه خود برابر جمهوری چک جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت ها را کسب خواهد کرد. ضمن اینکه با پیروزی ایران برابر اروگوئه، تیم فوتسال اسپانیا به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه D این مسابقات به مرحله بعد صعود کرد.

جدول رده بندی گروه D:

1- اسپانیا 7 امتیاز(تفاضل گل 7+)، 2- ایران 7 امتیاز(تفاضل گل 4+)، 3- جمهوری چک 6 امتیاز، 4- اروگوئه یک امتیاز(تفاضل گل 5-)، 5- لیبی یک امتیاز(تفاضل گل 7-)