تبیان، دستیار زندگی
دوراهی آژاكس آمستردام یا العربی قطر؟ در پی شكست تیم العربی قطر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های این كشور ، مسئولان این باشگاه قصد دارند تحولات  تازه ای در تیمشان صورت دهند. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا)، با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد مجیدی بر سر دوراهی

آژاكس آمستردام یا العربی قطر؟

در پی شكست تیم العربی قطر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های این كشور ، مسئولان این باشگاه قصد دارند تحولات  تازه ای در تیمشان صورت دهند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا)، باشگاه العربی در اولین گام پس از بركناری كارلوس آلبرتو، سرمربی اسبق تیم ملی بحرین را استخدام می كند، سیدكا، مربی جوان آلمانی كه به همراه بحرین درخشش قابل توجهی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2002 داشت و تیم های بزرگی همچون كویت، عربستان و ایران را شكست داده بود موافقت اولیه خود را برای حضور در این تیم اعلام كرده است.

ظاهراً باشگاه العربی قصد دارد بازیكنان خارجی جدیدی را نیز به خدمت بگیرد. مسئولان این باشگاه قطری ادعا كرده اند تا كنون مذاكرات آنها با فرهاد مجیدی، مهاجم ایرانی الوصل تا حدود نود درصد به نتیجه رسیده است و مجیدی اولین بازیكن خارجی العربی در فصل جدید خواهد بود.

روزنامه الرایه در این زمینه نوشت: باشگاه آژاكس آمستردام هلند برای جذب مجیدی نماینده خود را به امارات فرستاده است و العربی درجذب این بازیكن ، رقیب سرسختی خواهد داشت.

الرایه در ادامه می نویسد: قرارداد مجیدی در پایان ماه جولای به پایان می رسد و او تیم جدیدش را انتخاب خواهد كرد. این مهاجم گل زن ایرانی در چند فصل اخیر بازی های بسیار خوبی در تركیب تیم الوصل امارات و تیم ملی كشورش انجام داده است و می تواند در این فصل بازیكن موثری برای العربی باشد.

قرارداد خداداد عزیزی، ملی پوش ایرانی العربی با این تیم به پایان رسیده و گفته می شود این قرار داد تمدید نخواهد شد. محمد الخلیوی و سعید الخرازی، دیگر بازیكنان خارجی العربی نیز از این تیم جدا شده اند وسرخپوشان قطری به دنبال جانشینان مناسبی برای این بازیكن خواهند بود.