تبیان، دستیار زندگی
مثل همیشه دغدغه اصلی مربیان استقلال و پرسپولیس در هفته ماقبل دربی به بازیکنان دو اخطاره و احتمال غیبت آنها در روز داربی مربوط می شود و ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آبی ها در خطر محرومیت از داربی

استقلال و بازیکنان دو اخطاره

مثل همیشه دغدغه اصلی مربیان استقلال و پرسپولیس در هفته ماقبل دربی به بازیکنان دو اخطاره و احتمال غیبت آنها در روز داربی مربوط می شود و همین موضوع عملكرد آنها را در بازی ماقبل دربی تحت تاثیرقرار می دهد.

نقل ازسایت گل،آنها همیشه ادعا می کنند دربی هم مثل سایر بازی ها سه امتیاز بیشتر ندارد و هرگز حاضر نیستند امتیاز بازی ماقبل آن را فدای پیروزی در دربی کنند اما آنچه در عمل اتفاق می افتد فاصله فراوانی با این ادعاها دارد.

آبی و قرمز معمولا قبل از دربی محتاط ظاهر می شوند و بسیار دیده شده که بازیکنان کلیدی دو اخطاره خود را از ترکیب اصلی بیرون گذاشته اند.در حال حاضر وضعیت استقلال به لحاظ بازیکنان دو اخطاره تاثیر گذار که احتمال محرومیت آنها از دربی می رود،بسیار بغرنج تر از پرسپولیس به نظر می رسد.

احتیاط سرخابی قبل از داربی

آنها هفت بازیکن دو اخطاره دارند که محرومیت هر یک از این بازیکنان از دربی مشکلات بزرگی را برای مرفاوی ایجاد خواهد کرد.در خط دفاعی صادقی و بیگ زاده دو اخطاره اند که از ابتدای فصل تمام بازی ها را به طور ثابت بازی کرده اند.در خط میانی جان واریو و مجیدی در صورت دریافت کارت زرد در بازی با ابومسلم دربی را از دست می دهند و در خط حمله هم برهانی،عنایتی و اکبرپور دو اخطاره هستند.

اوضاع در پرسپولیس اما کمی آرام تر است.در تیم کرانچار خطر محرومیت فقط مجتبی شیری و جلال اکبری را تهدید می کند و سایر بازیکنان می توانند با خیال راحت در بازی روز جمعه با پیکان صدرنشین تکل بروند.

اگر مرفاوی در بازی با ابومسلم ترکیب دور از ذهنی را به زمین فرستاد نباید زیاد تعجب کنیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری