تبیان، دستیار زندگی
اسامی بازیکنان تیم ملی جهت شرکت در اردوی چین اعلام شد.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی تیم ملی برای اردوی چین

تمرین تیم ملی

اسامی بازیکنان تیم ملی جهت شرکت در اردوی چین از سوی سرمربی تیم ملی با ارائه توضیحات ذیل اعلام شد:

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در دو اردو به تمرین پرداختند و عملکرد، انگیزه و تلاش خوب و مناسبی را از خود به نمایش گذاشتند. تیم ملی کشور پهناور ایران آینده بسیار روشنی را در فوتبال پیش روی خود دارد و با همدلی و همیاری خانواده بزرگ فوتبال کشور می‌تواند دو تیم ملی تشکیل دهد.

تمامی بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند از شرایط خوب و مطلوبی برخوردار بوده و درواقع همه آنها ملی‌پوشان کشورمان هستند و هیچ کدام از آنها از تیم ملی خط نخورده‌اند.

به نقل از ایسنا، در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی، کادر فنی رضایت کاملی از عملکرد تیم ملی داشته‌اند و 27 نفر شامل 23 بازیکن و 4 دروازه‌بان به اردوی چین دعوت شده‌اند و لازم به ذکر است که در برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده توسط کادر فنی تیم ملی مقرر بود اسامی 26 نفر اعلام شود ولی عملکرد خوب بازیکنان در مقابل اندونزی موجب شد تا یک نفر دیگر به این لیست اضافه شوند:

تیم ملی فوتبال

رحمان احمدی، میثاق معمارزاده، سیدمهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، حسین کعبی، علیرضا محمد، محمد نصرتی، فرشید طالبی، فرزاد آشوبی، علی کریمی، حسین کاظمی، جواد کاظمیان، محمدرضا خلعتبری، مهرزاد معدنچی، مهدی مهدوی‌کیا، ایمان مبعلی، پژمان نوری، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، آرش برهانی، وحید هاشمیان و محسن خلیلی.

ضمنا عملکرد مناسب سه نفر از بازیکنان به گونه‌ای بود که از آنها خواسته شد تا آمادگی خود را برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی حفظ نمایند تا در صورت نیاز و در موارد غیرقابل پیش‌بینی چه در بازی‌های رسمی و چه در بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی اضافه شوند که اسامی آنها به شرح ذیل می‌باشد:

محسن بنگر، پژمان منتظری، علی سامره

هم‌چنین امکان همراهی جواد نکونام در دیدار مقابل کره شمالی به جهت دو کارته بودن وجود ندارد و در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری