تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: به احتمال زیاد ژان تیگانا سرمربی فصل بعد ابومسلم خواهد بود .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"ژان تیگانا" سرمربی ابومسلم

ژان تیگانا

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: به احتمال زیاد "ژان تیگانا" سرمربی فصل بعد ابومسلم خواهد بود.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا‌ اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای فصل بعد ابومسلم و حضور در لیگ‌برتر را انجام داده‌ایم و هفته بعد برنامه‌ها و اهداف خود را اعلام خواهیم كرد و اجازه نخواهیم داد مثل این فصل دچار تنش شویم، چون در 10 روز پایانی لیگ برتر نفهمیدیم چطور زندگی كردیم و دچار اضطراب بودیم.

وی افزود: در حال حاضر سه گزینه برای سرمربیگری ابومسلم در فصل بعد مدنظر هستند كه دو نفر آن‌ها داخلی و یك نفر خارجی است كه به احتمال 80 درصد ژان تیگانا سرمربی اسبق المپیك لیون و موناكو فرانسه و كاپیتان اسبق تیم ملی فرانسه، سرمربی فصل بعد ابومسلم خواهد بود چون برنامه‌هایی كه در اختیار ما قرار داده برنامه‌های كامل و خوبی است و صحبت‌های لازم را با ایشان انجام داده‌ایم.

وی تاكید كرد: برای سرمربیگری ابومسلم اصلا به مربیان بومی استان فكر نمی‌كنیم و دو مربی دیگر هم كه برای سرمربیگری كاندیدا هستند بومی نیستند.

قاسمی گفت: تا زمانی كه هستم اجازه نمی‌دهم ابومسلم شرایط فصل گذشته را پیدا كند و از حالا عزم خودمان را برای هر چه بهتر بستن تیم جزم كرده‌ایم و در كادر فنی نیز ثبات برقرار خواهیم كرد و مثل فصل گذشته مدام با تعویض سرمربی مواجه نخواهیم بود.

وی در خصوص بازیكنان فصل آینده ابومسلم اظهار داشت: حدود 50 درصد بازیکنان از تیم جدا خواهند شد و اصلی‌ترین برنامه ما استفاده از بازیكنان بومی است و چند بازیكن طراز اول هم می‌خواهیم و دو سه نفر از بازیكنان پیام را هم در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در پایان در خصوص آخرین دیدار ابومسلم در لیگ‌برتر فوتبال در مقابل ملوان خاطرنشان كرد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم به خصوص این كه صبح روز بازی زمین خشك بود اما ملوانی‌ها زمین را آب داده بودند و برای ما كار سخت شده بود اما بازیكنان بسیار همدل بودند و سنگ تمام گذاشتند و زحمت زیادی كشیدند و از همه آن‌ها سپاسگزارم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری