تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتفاق عربستان تن به شکست داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان شایسته شکست نبود

سپاهان - الشباب

تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتفاق عربستان تن به شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، در آخرین دیدار از روز دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه شب تیم های فوتبال الاتفاق عرستان و سپاهان ایران از گروه D این مسابقات برابر هم به میدان رفتند که در پایان این دیدار تیم فوتبال الاتفاق موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر نماینده زردپوش ایران به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که در ورزشگاه فهد بن حمد برگزار شد، ابتدا تیم فوتبال سپاهان توسط رسول خطیبی(2+45) به گل برتری دست یافت اما عبدالرحمن القحطانی(64) و حمد الحمد(86) گل های پیروزی بخش الاتفاق را در این دیدار به ثمر رساندند.

ضمن اینکه تیم فوتبال سپاهان از دقیقه 16 به علت اخراج محسن بنگر با 10 بازیکن به بازی ادامه داد، همچنین تیم الاتفاق در دقیقه 18 یک ضربه پنالتی را توسط صالح بشیر الدوساری یک ضربه پنالتی را از دست داد.

از سوی دیگر در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال الشباب امارات با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم بنیادکار ازبکستان به پیروزی دست یافت.

با این نتایج تیم سپاهان با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های دیگر گروه، همچنان صدر جدول را از آن خود کرده و تیم های الاتفاق عربستان، الشباب امارات و بنیادکار ازبکستان با 3 امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

                                                                                                                                 تنظیم برای تبیان : امیر ملکی