تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدار خود در هفتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی با پیروزی به .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی پرسپولیس مقابل الشارجه

شادی سرخپوشان پس از گل

تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدار خود در هفتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی با پیروزی به پایان رساند که حریفی نه چندان مطرح و قدرتمند را پیش رو داشت و تنها یک نیمه فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در آغاز هفتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15 امروز دو تیم پرسپولیس و الشارجه امارات در حضور 60 هزار تماشاگر و به قضاوت " کوالنکو " از ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان نلو وینگادا با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دادند.

در این بازی علی كریمی در دقیقه 28، علیرضا واحدی نیكبخت در دقیقه 31 و هادی نوروزی در دقیقه 34 برای پرسپولیس گلزنی كردند و سالم سیف در دقیقه 53 برای الشارجه گلزنی كرد.

پرسپولیس - الشارجه

در نیمه نخست این بازی پرسپولیس بهتر از حریف خود عمل كرد و با برتری مطلق نسبت به حریف توانست 3 بار دروازه الشارجه را باز كند اما در نیمه دوم از شدت حملات پرسپولیس كاسته شد و این تیم الشارجه بود كه توانست یكی از سه گل را جبران كند.

همین موضوع سبب شد تا وینگادا سرمربی پرسپولیس با اضافه كردن توره و خلیلی قوای تهاجمی تیمش را افزایش دهد اما حملات تیم پرسپولیس بی‌نتیجه ماند تا بازی با همان نتیجه 3 بر یك به سود پرسپولیس پایان یابد.

قضاوت این مسابقه بر عهده كوالنكو ازبكستانی بود. وی از پرسپولیس به سپهر حیدری و مازیار زارع و از الشارجه به نوفی كارت زرد نشان داد.

با این پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس ایران رقابت‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز كرد تا بتواند هواداران خود را به ادامه رقابتها امیدوار کند.

کریمی و نیکبخت ستاره های میدان

همچنین مسئولان برگزاری مسابقه علی كریمی را به عنوان بهترین بازیكن دیدار دو تیم پرسپولیس و الشارجه امارات انتخاب كردند.

نخستین دیدار سرخپوشان پایتخت با حواشی جالبی همراه بود که آنها را در زیر می خوانید.

* تیم فوتبال پرسپولیس پیراهنی با طراحی جدید بر تن داشت. این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با یک حامی مالی جدید که شرکتی تولید کننده محصولات غذایی داخلی است به میدان می رود.

* بازیکنان تیم فوتبال الشارجه پیش از آغاز مسابقه برای تماشاگران پرسپولیس دسته گل پرتاب کردند.

*پیروانی و مربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه برای ادای احترام سمت نیمکت الشارجه رفتند.

*در جایگاه ویژه تماشاگران ورزشگاه آزادی محمد علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی ، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال، علی سیعدلو معاون اجرایی رئیس جمهور، حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مجید فرخزادی و عباس انصاری فرد مدیر عامل و عضو هیئت مدیره باشگاه نیز حضور داشتند.

* نیکبخت واحدی که در دقیقه 31 این بازی گل دوم  را به ثمر رساند پس از مدتها موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد. او که به شدت از گشودن دروازه الشارجه خوشحال بود با حرکات منحصر به فرد شادی خود را با علی کریمی تقسیم کرد.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از جایگاه عکاسان در پشت دروازه ایراد گرفت که با تاکید وی نیروی انتظامی جایگاه عکاسان را تغییر داد.

*تماشاگران بارها خواستار حضور محسن خلیلی در تركیب تیم پرسپولیس شدند و زمانی كه وینگادا تصمیم به حضور خلیلی در میدان گرفت تماشاگران یكپارچه به تشویق این بازیكن پرداختند.

تنظیم کننده : رضا سیگاری