تبیان، دستیار زندگی
دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که تماشاگران تیم میهمان علیه کریمی شعار داده و علی دایی را تشویق کردند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی و حواشی دیدار با تراکتور

شادی علی کریمی پس از گل تساوی مقابل تراکتور

دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که تماشاگران تیم میهمان علیه کریمی شعار داده و علی دایی را تشویق کردند.

على كریمى چهره انگشت نماى بازى استیل آذین و تراكتور سازی بود و اتفاقات جالب و خواندنی در این دیدار اتفاق افتاد که شرح آنها را در زیر می خوانید.

علی کریمی

حواشی و درگیرى های دیدار از اخراج حسین کعبی آغاز شد،  زمانى كه داور حسین كعبى را از زمین اخراج كرد، در این بین على كریمى بى خیال داور نمى شد و معتقد بود یكى از بازیكنان تراكتور در مورد حسین كعبى شیطنت كرده و موجب اخراج او شده است و كریمى به شدت به آن بازیكن و داور معترض بود اما حمید استیلى به هر سختى اى كه بود سرانجام على كریمى را آرام كرد.

اما در ادامه و در مرحله دوم  علی کریمی به مصدومیت های متعدد مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی اعتراض کرد و زمانی که نصرتی برای چندمین مرتبه نقش زمین شد با حالتى اعتراض آمیز گفت چرا ادا در مى آورى، نصرتى نیز در پاسخ به كریمى خیلى محترمانه گفت،ا ین چه طرز حرف زدن است و...

اما ادامه درگیری به صحنه پنالتى باز مى گشت صحنه اى كه پولادى بر روى على كریمى خطاى پنالتى مرتكب شده پس از این صحنه پولادى با عشورى زاد نیز درگیرى لفظى پیدا كرد كه پس از آن كریمى با پولادى وارد درگیرى و مجادله لفظى شد.

هواداران تراکتور سازی

هواداران تراکتور که اعتقاد داشتند کریمی تمارض کرده و داور هم به اشتباه اعلام پنالتی کرده است، با شعار "کریمی یادت باشه، دایی سرورته" ضمن شعار دادن علیه این بازیکن به تشویق سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان پرداختند.

البته کریمی هم قبل از نواختن ضربه پنالتی به سمت تماشاگران تراکتورسازی شروع به دست زدن کرد که این اقدام و شادی وی پس از گلزنی، باعث افزایش عصبانیت و شعارهای آنها علیه وی و داور مسابقه شد.

على كریمى پس از به ثمر رساندن دهمین گل فصلش از روى نقطه پنالتى خوشحالى بى حد و حصرى انجام داد این خوشحالى به مذاق هواداران تراكتور چندان خوش نیامد

اتفاقات جالب بازى استیل و تراكتور خصوصاً در پایان بازى از سوى كریمى و هواداران تراكتور پایان جالبى داشت. پس از عكس العمل كریمى به شعارهاى تماشاگران تبریزى هواداران تراكتور به على كریمى لقب كریمى پولكى دادند پس از آن از ستاره استیل آذین مى خواستند از آنها پول بگیرد و در پایان با سر دادن شعار دایى سرورته، همه چیز بین آنها و على

كریمى خاتمه پیدا كرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری