تبیان، دستیار زندگی
محمد احمدی، جوان 19 ساله ای که با اصابت نارنجک دست ساز پرتاب شده از سوی تماشاگران منتسب به باشگاه سپاهان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سربازی که دیگر نمی بیند

سرباز مسابقه سپاهان و پرسپولیس کور شد

محمد احمدی، جوان 19 ساله ای که با اصابت نارنجک دست ساز پرتاب شده از سوی تماشاگران منتسب به باشگاه سپاهان به سرش نقش بر زمین شد، بینایی کامل خود را از دست داد.

به نقل از ایسنا، این سرباز که 20 روز از دوران مقدس سربازی را پشت سرگذاشته بود، در جریان دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس از ناحیه سر مورد اصابت ترقه قرار گرفت كه بلافاصله به بیمارستان فیض اصفهان منتقل شد اما به دلیل وخامت حالش، وی را به بیمارستان الزهرا که مجهزتر است، منتقل كردند.

طبق اعلام پزشكان بیمارستان الزهرای اصفهان این سرباز از ناحیه جمجمه و 2 چشم دچار مشكلاتی جدی شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده، در شرایطی که وضعیت عمومی اش به هیچ وجه مساعد نیست.

همچنین پزشكان مشخص شدن جراحات وارده به مغز و چشم این سرباز را نیازمند بررسی بیشتر دانسته‌اند ولی بررسی های اولیه بیانگر آن است که این جوان از بینایی 2 چشم محروم شده است.

مادر و خواهر این جوان کهکیلویه و بویراحمدی پس از شنیدن این خبر دردناک بلافاصله راهی اصفهان شده اند و اکنون با چشمانی اشکبار، اضطراب و نگرانی شدید پیگیر امور درمانی «محمد» خود هستند.

مسئولان باشگاه سپاهان و مسئولان نیروی یگان ویژه انتظامی اصفهان هنوز هیچ عكس‌العملی در مورد این اتفاق از خود نشان نداده‌اند.

با این حال كانون هواداران باشگاه سپاهان به طور ضمنی به پرتاب ترقه از سوی هواداران این تیم به این سرباز اعتراف كرده‌اند.