تبیان، دستیار زندگی
شد مهدوی كیا: برای بازی با كره‌ی جنوبی به ایران نمی آیم كاپیتان تیم ملی ایران به علت آسیب دیدگی در بازی شنبه تیم هامبورگ مقابل مونشن گلادباخ نمی تواند تیم ملی ایران را در دیدار با كره جنوبی همراهی كند. مهدی مهدوی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاپیتان تیم ملی مصدوم شد

مهدوی كیا: برای بازی با كره‌ی جنوبی به ایران نمی آیم


كاپیتان تیم ملی ایران به علت آسیب دیدگی در بازی شنبه تیم هامبورگ مقابل مونشن گلادباخ نمی تواند تیم ملی ایران را در دیدار با كره جنوبی همراهی كند.

مهدی مهدوی كیا ضمن تأیید این خبر در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه در بازی با مونشن گلادباخ از ناحیه كمر به شدت مصدوم شدم و نمی توانم تیم ملی ایران را در دیدار با كره جنوبی همراهی كنم.

مهدوی كیا افزود: قبل از بازی از ناحیه كمر درد داشتم و در دیدار با بورسیا مونشن گلادباخ هم به زور قرص و آمپول بازی كردم كه متأسفانه این مشكل حادتر شده و من به تشخیص پزشك تیم هامبورگ 3 الی 4 روز حق تمرین كردن ندارم و به همین علت در بازی با كره جنوبی هم غایب خواهم بود.

مهدوی كیا تصریح كرد: روز دوشنبه بعد از عكسبرداری مشخص می شود كه این مصدومیت به چه میزان است اما، فعلاً كه گفته اند حداقل سه روز حق تمرین كردن ندارم و باید استراحت كنم. در حال حاضر نیز برای راه رفتن درد دارم اما، خوشبختانه این آسیب دیدگی مثل دفعات قبل نیست و من فكر می كنم كه بتوانم بعد از 4 یا 5 روز در تمرینات گروهی شركت كنم.

مهدوی كیا درباه این آسیب دیدگی تقریباً مزمن ادامه داد: مصدومیتی كه از ناحیه كمر دارم ارتباط چندانی به عمل جراحی چند سال پیش پیدا نمی كند و یك نوع گرفتگی شدید عضلات است كه با چند روز استراحت برطرف می شود.

مهدوی كیا در پایان گفت: امروز با امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی تماس خواهم گرفت و وضعیت خودم را برای وی تشریح خواهم كرد و امیدوارم تیم ملی بدون دست كم گرفتن كره ای ها با جدیت هرچه تمامتر به میدان رفته و ضمن پیروزی، صدرنشینی را رقم بزنند.

مهدوی كیا در دیدار هامبورگ و بورسیا مونشن گلادباخ 25 دقیقه پایانی به میدان رفت. او در شرایطی به میدان رفت كه بازی با نتیجه مساوی در جریان بود اما، بعد از به میدان رفتن مهدوی كیا تیم هامبورگ یك گل زد و با دریافت یك گل در دقیقه 83 این بازی خانگی را با نتیجه مساوی به پایان رساند تا همچنان یكی از تیمهای پایین جدول رقابتهای بوندس لیگا باشد.