تبیان، دستیار زندگی
دادكان : برخی از تمرینات تیم‌های فوتبال ایران در ورزشگاه باقرشهر برگزار می‌شود رییس فدراسیون فوتبال گفت: با آغاز بهره‌برداری از ورزشگاه بزرگ باقر شهر به‌زودی برخی از تمرینات تیم‌های رده‌های گوناگون سنی ایران در این ورزشگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادکان ورزشگاه بزرگ باقرشهر را افتتاح کرد

دادكان : برخی از تمرینات تیم‌های فوتبال ایران در ورزشگاه باقرشهر برگزار می‌شود


رییس فدراسیون فوتبال گفت: با آغاز بهره‌برداری از ورزشگاه بزرگ باقر شهر به‌زودی برخی از تمرینات تیم‌های رده‌های گوناگون سنی ایران در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

دكتر "محمد دادكان" روز سه‌شنبه پس از بازدید از ورزشگاه ایثارگران باقرشهر افزود: به جهت قابلیت بالای زمین چمن این مجموعه ورزشی و استاندارد بودن آن ، از این به بعد برخی از تمرینات تیم‌های رده‌های گوناگون سنی ایران در این زمین برگزار خواهدشد.

وی در ادامه احداث ورزشگاه ایثارگران را مطابق با استانداردهای بین‌المللی دانست و افزود: در طراحی و ساخت این ورزشگاه تمامی نكات فنی و در بخش‌های مختلف رعایت شده است .

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه ایجاد مراكز ورزشی و تشویق جوانان برای استفاده از این مراكز را باتوجه به شروع فصل تابستان امری ضروری برشمرد و گفت:شهرداری باقر شهر با احداث این مجموعه علاوه برخدمات رسانی به ورزش منطقه در رشد وپیشرفت هرچه بیشتر جوانان به ورزش تاثیر داشته‌است.

مجتمع ورزشی ایثارگران باقر شهر در سال جاری با وسعتی بالغ بر ???? هكتار و گنجایش ? ???هزار نفر افتتاح شد.

باقر شهر یكی از توابع شهرستان ری است .