تبیان، دستیار زندگی
هیچ كس فكر نمى كرد بازیكن آرام و بى سر و صدایى مثل فریدون زندى با یك مربى آرام مانند حمید استیلى درگیرى فیزیكى پیدا كند ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندی: دروغه سیگار نمی کشم

فریدون زندی

هیچ كس فكر نمى كرد بازیكن آرام و بى سر و صدایى مثل فریدون زندى با یك مربى آرام مانند حمید استیلى درگیرى فیزیكى پیدا كند و در نهایت كار به كتك كارى بكشد!

فریدون زندى در نیمه اول بازى با استقلال اصلاً عملكرد خوبى نداشت و به همین دلیل سرمربى استیل آذین بین دو نیمه او را تعویض كرد كه همین مسئله جرقه اى شد كه در نهایت به كتك كارى استیلى و شاگردش انجامید. پس از این درگیرى بود كه استیلى حكم اخراج زندى را صادر كرد اما بلافاصله پس از پایان مسابقه، تعدادى از اعضاى تیم مثل حشمت مهاجرانى و خصوصاً على كریمى، سعى كردند این دو را آشتى دهند تا زمینه بازگشت زندى به تمرینات فراهم شود. زندى طى گفت و گویى كوتاه در همین خصوص اظهار داشت : باور كنید هنوز هم خودم نمى دانم چرا ناگهان عصبانى شدم و به تعویضم آن گونه اعتراض كردم. من بازیكن بى تجربه اى نیستم و سال هاست كه در سطح حرفه اى فوتبال بازى مى كنم و بارها تعویض شده ام. هیچ وقت هم چنین  اعتراضى نداشته ام .

زندی هافبک تیم فوتبای استیل آذین

وى افزود: به خاطر اتفاقی که افتاد از استیلى عذرخواهى كردم و او هم مرا بخشید. باز هم مى گویم در یك لحظه عصبانى شدم و كارى را انجام دادم كه خودم هم دلیلش را نمى دانم. ممكن است هر كسى در یك ثانیه عصبى شود و كارى انجام دهد كه بعداً پشیمان شود. این مسئله براى من هم پیش آمد و مطمئن باشید دیگر تكرار نمى شود.

از شدت ناراحتى شب بعد از مسابقه خوابم  نبرد و هنوز هم ناراحت هستم. زندى روز پس از مسابقه با استقلال، با وساطت كریمى همراه سایر بازیكنان به سونا رفت و رو در روى سرمربى اش هم قرار گرفت.

با صحبتهایى هم كه میان آنها انجام شد و عذرخواهى حضورى زندى، استیلى او را بخشید و البته زندى هم از كنار مشت و لگد سرمربى اش گذشت تا همه چیز ختم به خیر شود و به حالت اول برگردد.

با وجود این كه فریدون زندى مجوز حضور در تمرینات گروهى را به دست آورده و مشكلى براى همراهى استیل آذین ندارد، اما نباید انتظار داشت به این راحتى ها دوباره جزو 11 نفر اصلى قرار گیرد.

وی در مورد شایعه سیگار کشیدن زندی نیز که توسط یکی از مربیان مطرح شده است گفت : دروغ مى گویند! یكى مى خواهد مرا خراب كند و به همین خاطر این شایعه را مطرح كرده است. این حرف ها درست نیست. من در زندگى ام لب به سیگار نزده ام. اصلاً از سیگار متنفرم. چرا این حرف ها را بیان مى كنند، نمى دانم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری