تبیان، دستیار زندگی
علی کریمی آدم کم حرفی است ولی در طی این مدت آنقدر در مورد جادوگر حرف و حدیث درست شد که حالا او مجبور است در مورد این مسایل توضیح دهد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره هستم، پولکی نیستم

علی کریمی کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین

علی کریمی آدم کم حرفی است ولی در طی این مدت آنقدر در مورد جادوگر حرف و حدیث درست شد که حالا او مجبور است در مورد این مسایل توضیح دهد.

ستاره محبوب استیل آذین برایش فرقی نمی کند که در پرسپولیس توپ بزند یا تیم ملی! او آنقدر طرفدار دارد که از همین حالا پیش بینی می شود برای بازی های آینده استیل آذین فوتبالدوستان زیادی راهی ورزشگاه شوند.

پس از بازی استیل آذین – پاس صحبت هایی در مورد عکس العمل هواداران نسبت به تو شنیده شد.

مردم همدان نسیت به من لطف داشتند و در تمام این مدت مرا تشویق کردند. من هم مثل همیشه احترام تماشاچیان را نگه داشتم و در کل همه چیز خوب بود.

می گفتند که بعد از گل دوم استیل آذین اتفاقاتی بین تو وهواداران پاس افتاده!

این حرف ها صحت ندارد. اتفاقاً بعد از بازی هم مورد استقبال مردم قرار گرفتم  همه چیز خوب بود. البته پس از بازی هم یکسری از هوادارها به هتل آمدند و کار به جایی رسید که بعضی از بچه ها یاد پرسپولیس افتاده بودند و انگار پرسپولیس با پاس بازی داشته.

شنیدیم که از هواداران خواسته ای تا دیگر به تو «کریمی ریوالدو» نگویند!

با یکسری از هوادار ها هم صحبت کردم و گفتم که دیگر به من کریمی ریوالدو نگویند... اصلا نمی دانم چرا مرا با ریوالدو مقایسه می کنند. دلم نمی خواهد که به من ریوالدو بگویند چون من علی کریمی هستم و نمی دانم دلیل این مقایسه چیست. جدا از این حرف ها وقتی پرسپولیس با بنیادکار بازی داشت و ریوالدو به ما گل زد خیلی بیشتر حالم گرفته شد و از آن زمان دیگر دلم نمی خواهد که به من «کریمی ریوالدو» بگویند.

علی کریمی

پس با این حساب دنبال لقب جدیدی هستی؟

نه... من دنبال لقب و اینجور چیزها نیستم. هواداران هر چه می خواهند بگویند. آنها همیشه به من لطف دارند. این مهم نیست که به من چه لقبی بدهند، مهم این است که آنها مرا دوست داشته باشند.

نمی خواهی در مورد پرسپولیس صحبت کنی؟

نه.... به خاطر حساسیت ها و مسایلی که وجود دارد ترجیح می دهم که فعلا در مورد پرسپولیس حرف نزنم. پرسپولیس تیم محبوب من است. این تیم را دوست دارم و هنوز هم می گویم که اگر قرار باشد روزی از فوتبال خداحافظی کنم فقط با پیراهن پرسپولیس این کار را انجام می دهم.

اما در بعضی از جلسات تمرینی پرسپولیس، تعدادی علیه تو شعار دادند...

این حرفها درست نیست. اگر چند نفر علیه من شعار داده اند دلیل بر این نیست که همه علیه من شعار داده باشند. من همیشه به هواداران احترام می گذارم. آنها مرا دوست دارند و من هم همینطور همیشه سعی می کنم تا به نحوی محبت های آنها را جبران کنم. من ستاره هستم ولی پول پرست نیستم. هر کس در مورد من چنین حرفی زده اشتباه کرده چون برای صدمین بار می گویم که دلیل جدایی من از پرسپولیس پول نبود.

عنوان شده بود که تو از لحاظ شرایط بدنی در وضعیت چندان خوبی نیستی!

این حرف ها کدام است؟ خدا را شکر در شرایط خوبی هستم و کسی نمی تواند در این مورد حرف و حدیث درست کند. در این مدت زیر نظر یک مربی خوب، بدنسازی کردم و شک نکنید که از کسی عقب نیستم. شکرخدا در شرایط خوبی هستم و هیچ مشکل خاصی ندارم من یک مربی ویژه داشتم که اگر کسی بداند مربی من چه کسی بوده تعجب می کند!

وضعیت استیل آذین چطور است؟

در استیل آذین همه چیز خوب است. ما احتیاج به هماهنگی بیشتری داریم و فکر می کنم که اگر زمان بیشتری داشته باشیم وضعیت بهتر شود و تیم به هماهنگی و شرایط بهتری برسد.

کریمی و کاویانپور

پس با این حساب فکر می کنی که استیل آذین یکی از مدعیان قهرمان در لیگ نهم باشد.

به نظر من استیل آذین می تواند جزو مدعیان باشد و پیش بینی اینکه در آخر فصل چه اتفاقی برای استیل آذین می افتد، کار سختی است. من فکر می کنم از هفته دهم به بعد می توان در مورد استیل آذین بهتر  دقیق تر صحبت کرد چون اگر این مشکل ناهماهنگی استیل آذین رفع شود، وضعیت خیلی بهتر می شود.

در بازی با پاس همدان یک گل زدی و یک پاس گل دادی تا از همین ابتدا جزو موثرترین بازیکنان لیگ باشی.

من همیشه دوست دارم تا بهترین بازی هایم را انجام دهم. برای من فرقی نمی کند که در چه تیمی باشم چون همیشه برای سربلندی تیم تلاش می کنم و دوست دارم که بهترین باشم. به هر حال خوشحال هستم که در اولین بازی پیروز شدیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

شنیدیم که پنالتی زن اول استیل آذین تو هستی.

والا من که خیلی دوست دارم پنالتی زن اول استیل آذین باشم. امیدوارم که مربیان استیل آذین هم با این موضوع موافق باشند و من پنالتی زن اول استیل آذین باشم.

شنیدیم که افشین قطبی قصد دارد تا با تو صحبت کند و بار دیگر تو را به تیم می دعوت کند.

افشین قطبی لطف دارد ولی من یک بار حرفم را زدم و گفتم که به تیم ملی بر نمی گردم. بهتر است که به جای من از وجود جوان ها استفاده شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری     منبع: گل