تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در سرزمین عجایب زندگی می‌كنیم و متاسفانه برنامه ریزی نداشت مناسب در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سرزمین عجایب زندگی می‌كنیم

در سرزمین عجایب زندگی می‌كنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در سرزمین عجایب زندگی می‌كنیم و متاسفانه برنامه ریزی نداشت مناسب در سطح فوتبال ملی، باشگاه‌ها را به دردسر انداخته است.

احمد طوسی كه تیمش یكشنبه در هفته سی‌و دوم لیگ برتر در برابر ذوب‌آهن متوقف شد، در این باره به ایسنا، گفت: در تمام مدت بازی كاملا سرتر از حریف بودیم و متاسفانه روی یك اشتباه بچه‌گانه آنها صاحب پنالتی شدند كه متاسفانه تبدیل به گل شد. ما دیواره‌های دفاعی تیم را به خوبی چیده بودیم اما، یك حمله ناخواسته و خطای پنالتی بی‌مورد سرنوشت ما را این‌چنین كرد؛ وقتی هم كه تیم یا بازیكن شما اشتباه كند، باید تاوان آن را بپردازد.

وی افزود: پنالتی كه ذوب‌آهن به دست آورد كاملا برخلاف جریان بازی بود و نمی‌دانم چرا مدافع ما چنین اشتباه بی‌موردی را مرتكب شد. ما برای برد ذوب‌آهن برنامه خاصی چیده بودیم و با كنترل حریف در طول بازی، برتری قاطع را بدست آورده بودیم اما، شما به عنوان مربی در برابر اینگونه اشتباهات فردی،چه كاری می‌توانید انجام دهید؟ در مجموع از عملكرد شاگردانم راضی هستم چرا كه آنها با انگیزه بسیار در مقابل این تیم قدرتمند اصفهانی صف‌آرایی كردند.

پرسپولیس - صنعت نفت، اول آذر

سرمربی نفت آبادان هم‌چنین درباره بازی حساس چهارشنبه این تیم برابر سپاهان، تصریح كرد: سپاهان تیمی خوب و پرمهره است. مطرح بودن آنها در سطح آسیا رزومه كاری‌شان را برجسته كرده است. این تیم در تمام خطوط قدر و هماهنگ است و در برابر ما میزبان هم هستند. از طرفی نفت تلاش می‌كند تا با كسب امتیازات لازم از دو بازی سخت پایانی خود، در لیگ برتر بماند و بازیكنانمان انگیزه مضاعفی برای رسیدن به این مهم در مقابل سپاهان دارند.

وی افزود: نبود "حسن حوری" به دلیل مصدومیت كه ضربه بزرگی به ما زد و هنوز نتوانسته‌ایم جانشین خوبی برای او پیدا كنیم، همچنین سه اخطاره بودن "پیمنتا" برای بازی مقابل سپاهان می‌تواند تاثیر زیادی در تیم ما داشته باشد؛ اما به هرحال تدبیر ویژه‌ای برای رویارویی با این تیم اصفهانی اندیشیده‌ایم و امیدوارم بازیكنان با همان انرژی، پتانسیل و انگیزه قبلی در میدان ظاهر شوند.

طوسی ادامه داد: زندگی و فوتبال همین است، بالا و پایین دارد و اتفاقات در لحظات می‌افتند. اكنون تمام بازیهای چه در پایین جدول و چه در صدر، سخت است و تیم‌ها باید روی تمام حریفان خود حساب ویژه باز كنند. اكنون كه ما نتوانستیم ببریم، ملوان هم در آن سوی میدان شكست می‌خورد. ما باید با تلاش فراوان از هر دو بازی پایانی خود امتیازات خوبی بگیریم و توجهی به حریفان نداشته باشیم اما، مثل اینكه تكلیف قهرمان و تیم‌ دیگر سقوط‌ كننده لیگ امسال در روز آخر مشخص خواهد شد.

پرسپولیس - صنعت نفت، اول آذر

وی هم‌چنین در مورد هواداران نفت آبادان، خاطرنشان كرد: معتقدم آبادان بهترین تماشاچیان دنیا را دارد. آنها مشتاقانه تیم‌شان را حمایت می‌كنند اما، بهتر است نوع این تشویق‌ها تغییر كند و حتی در زمان‌های مناسبی صورت گیرد. ما باید در شعارهایمان سالم‌سازی داشته باشیم و بازیكنان حریف را تحریك نكنیم. همچنین زمانی كه بازیكنان نیاز به تشویق برای به خود آمدن و انجام حملات بیشتر دارند، سكوت نكنیم.

طوسی درپایان درباره وضعیت لیگ امسال گفت: ما در سرزمین عجایب زندگی می‌كنیم و متاسفانه برنامه ریزی نداشت مناسب در سطح فوتبال ملی، باشگاه‌ها را به دردسر انداخته است. امسال می‌گویند استثنا شده و باید لیگ به این فشردگی برگزار شود اما، این استثنائات باید كم شود. ما باید به فوتبال كشور جدی‌تر نگاه كنیم، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و از امكانات بیشتری استفاده كنیم. وقتی بازی‌ها در چنین وضعیت حساسی به این فشردگی برگزار می‌شود و تیم‌هایی نظیر نفت مجبور هستند مسافرت‌های پی در پی آن هم با اتوبوس داشته باشند، آیا می‌توان انتظار داشتن انرژی فیزیكی بالایی را از بازیكنان داشت؟ مسلما در چنین شرایطی تیم مثل نفت كه جانشینان كمتری برای نفرات اصلی خود دارد، متضرر خواهند شد.