تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر بازی‌های سایپا در لیگ قهرمانان آسیا لطمه‌ای به برنامه‌های تیم ملی نزند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی فصل بعد در سایپا نمی ماند؟!

دایی فصل بعد در سایپا نمی ماند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر بازی‌های سایپا در لیگ قهرمانان آسیا لطمه‌ای به برنامه‌های تیم ملی نزند ایرادی برای حضور علی دایی در سایپا تا پایان بازی‌های این تیم در این رقابت‌ها وجود ندارد.

علی كفاشیان در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: شنبه با علی دایی صحبت كردم و قرار شد پس از این كه از بار برنامه‌های فعلی‌اش كم شد به فدراسیون بیاید و با هم درباره مسایل مختلفی از جمله انعقاد قرارداد با كادرفنی و ارایه برنامه‌های تیم ملی صحبت كنیم.

وی افزود: قبلا كه با دایی صحبت كرده بودیم او گفت كه سایپا را تا این مرحله بالا آورده و می‌خواهد ادامه بدهد، اما در حال حاضر با توجه به شرایط تیم ملی اگر بازی‌های سایپا با برنامه‌های تیم ملی خللی وارد نشود وی می‌تواند تا پایان دیدارهای سایپا در لیگ قهرمانان آسیا در این تیم بماند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: اولویت دایی و ما تیم ملی است. با این حال نقش سایپا در لیگ قهرمانان آسیا هم ملی است و ما هم خواستار موفقیت این تیم در این رقابت‌ها هستیم و باید همگی به سایپا برای موفقیت كمك كنیم.

وی با بیان این كه باید برنامه‌های علی دایی را مورد بررسی قرار دهیم، گفت: در جلسه‌ای كه آخر این هفته یا اوایل هفته بعد تشكیل می‌شود برنامه‌های دایی برای تیم ملی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به نظر من اگر برنامه‌های سایپا لطمه‌ای به تیم ملی وارد نكند حضور دایی در سایپا بدون مشكل است اما او قطعا در فصل آینده رقابت‌های لیگ سرمربی سایپا نخواهد بود.

کفاشیان رییس فدراسیون جدید فوتبال

کفاشیان درباره درگیری لفظی روسای كمیته‌های انضباطی و داوران در رسانه‌ها گفت: اختلاف بین دو كمیته مانند اختلاف دو نفر از اعضای خانواده است و نباید به بیرون درز كند اما اینكه اختلاف بین روسای كمیته انضباطی و كمیته داوران به رسانه‌ها كشیده شد حتی مورد اعتراض روسای دیگر كمیته‌ها و اعضای هیات رییسه هم قرار گرفت.

وی افزود: قرار شد پس از بازگشت شاه حسینی به ایران و پس از پایان كلاس‌های داوری فستیوال زیر 14 ساله‌های آسیا در جلسه‌ای با حضور من، شاه‌حسینی و عنایت مشكلات و اختلافات را حل كنیم تا ازاین به بعد شاهد بیرون كشیدن مسایل داخلی فدراسیون نباشیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه‌ به صعود تیم ساحلی به جام جهانی اشاره كرد و گفت: ما تدارك راضی كننده‌ای را برای این تیم انجام نداده بودیم اما این تیم با شایستگی به جام جهانی صعود كرد، این تیم لیاقت قهرمانی در آسیا را داشت.

وی خاطرنشان کرد: در آینده با توان مالی كه ایجاد خواهد شد برنامه بیشتری برای این تیم تدارك خواهیم داد تا تیم فوتبال ساحلی بتواند ضمن قهرمانی درآسیا، حضوری پرقدرت در جام جهانی داشته و لیاقت خود را در جام جهانی ثابت كند.

كفاشیان یاد آور شد: به قهرمانی تیم ملی فوتسال هم خیلی امیدواریم، بازیكنان ما آسیا را برای خود كوچك می‌دانند و از هم اكنون به فكر حضور قدرتمندانه در جام جهانی هستند.

وی درباره برنامه تیم ملی جوانان اظهار داشت: در چند روز آینده جلسه‌ای با حضور ناظر المپیك و نناد نیكولیچ خواهیم داشت كه در این جلسه برنامه تیم‌های ملی جوانان ارایه خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان به لزوم حمایت از برگزاری فستیوال زیر 14 ساله‌ها اشاره كرد و گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا حركت خوبی را آغاز كرده است و AFC حمایت‌های لازم را از برگزاری فستیوال زیر 14 ساله‌ها به عمل آورده است.