تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی شنا گفت: به تاخیر افتادن اردوی ملی‌پوشان در كرواسی باعث شد كه مسابقات انتخابی المپیك پكن در این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شنا و از دست دادن انتخابی المپیك

سرمربی تیم ملی شنا گفت: به تاخیر افتادن اردوی ملی‌پوشان در كرواسی باعث شد كه مسابقات انتخابی المپیك پكن در این كشور را از دست بدهیم.

بهزاد مهدی خبازیان در گفتگو با ایسنا اظهار كرد: اردوی ملی‌پوشان در كرواسی به تاخیر افتاد كه مقصر آن هیچ كس نیست. این به تاخیر افتادن اردو باعث شد تا حضور در مسابقات شنای انتخابی المپیك پكن در كرواسی را از دست بدهیم.

وی افزود: محمد بیداریان، محمد علیرضایی، پاشا وحدتی‌راد، امین نوشادی و سعید آشتیانی به عنوان شناگر و خشایار حضرتی به عنوان مربی افرادی هستند كه به اردوی كرواسی می‌روند. قطعا به اردوی كرواسی می‌رویم حتی اگر در اوایل سال بعد این اردو برگزار شود.

سرمربی تیم ملی شنا با تاكید بر اینكه وضعیت دقیق اعزام ملی‌پوشان طی یكی، دو هفته آینده باید مشخص شود، خاطرنشان كرد: اگر وضعیت هرچه سریعتر مشخص نشود شاید حضور در مسابقات انتخابی المپیك پكن در انگلیس و یونان را از دست بدهیم.

خبازیان ادامه داد: فدراسیون شنا و سازمان تربیت بدنی كارهای ملی‌پوشان را انجام داده‌اند اما طبق قانون دانشگاه‌ها هر دانشجویی می‌تواند تنها یك ماه بیرون از كشور باشد كه بر این اساس ما نمی‌توانیم از حضور ملی‌پوشان‌مان استفاده كنیم. البته به قطعیت می‌گویم كه ملی‌پوشان در مرحله‌ خروج از كشور قرار دارند.