تبیان، دستیار زندگی
اسکاتلند - یک ماه بعد از بالا گرفتن بحث در مورد یک تابلوی تبلیغاتی که افسانه ی بابانوئل را زیر سؤال می برد بالاخره روز جمعه گذشته تابلوی مزبور در گوشه خیابان به نمایش گذاشته شد. بعد از آنکه شرکت MAIDEN OUTDOOR مالک بیل بورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افسانه ی بابانوئل : بودن یا نبودن؟

افسانه ی بابانوئل : بودن یا نبودن؟

اسکاتلند- یک ماه بعد از بالا گرفتن بحث در مورد یک تابلوی تبلیغاتی که افسانه ی بابانوئل را زیر سؤال می برد بالاخره روز جمعه گذشته تابلوی مزبور در گوشه خیابان به نمایش گذاشته شد.

بعد از آنکه شرکت MAIDEN OUTDOOR مالک بیل بورد از نشان دادن این تابلو که از چهار هفته پیش مرکز توجه رسانه ها بود امتناع کرد ، DARREN CULLEN نقاش که روی این تابلوی سه در شش متری کار کرده ، جای دیگری برای آن پیدا کرد.

منقدان می گویند: این اثر هنری با شعار «دروغ گفتن به کودکان در مورد بابانوئل بس است» و «بابانوئل به کودکان پولدار بیشتر از کودکان فقیر عیدی می دهد» سعی دارد جادوی کریسمس را نابود کند.

CULLEN 22 ساله می گوید : این شغل آنهاست که مصرف گرایی را توسعه دهند؛ سانتا قهرمان این صنعت است و من می توانم بفهمم چرا.

او می گوید : بابانوئل یک دروغ است که به بچه ها یاد می دهد که محصولات مصرفی آنها را خوشحال خواهد کرد. اگر شما سعی کنید به بچه ها حقیقت را در مورد اسباب بازی ها بگویید آنوقت آدم بدی هستید که رؤیاهای بچه ها را خراب می کنید.

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM

ترجمه: مریم پاک رو

سایر اخبار عجیب و غریب

جریمه نقدی برای مرغ سر به هوا

گل بو گندو در سانفرانسیسکو گل داد

آینه دشمن دارکوب یا دارکوب دشمن آینه

مادر عصبانی ، ماشین خود را به در ِمدرسه کوبید

فرار نیم قلو از زندان

من که بهش دست نمی زنم تو دست بزن

ازدواج فیزیکدان 82 ساله با «هدیه خدا»

گربه شبیه سازی شده