تبیان، دستیار زندگی
همه ی ما فرصت های بسیاری برای دوست داشتن داریم. با وجود این ، ابرازعشق در جهان بسیار كم صورت می گیرد. مردم از تنهایی می میرند ، گریه می كنند و پیران ، روزهای آخر عمر را در بی محبتی و بدون عشق سپری می كنند در دنیایی كه این ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی بدون مهر ورزیدن تباه است

همه ی ما فرصت های بسیاری برای دوست داشتن داریم. با وجود این ، ابرازعشق در جهان بسیار كم صورت می گیرد. مردم از تنهایی می میرند ، گریه می كنند و پیران ، روزهای آخر عمر را در بی محبتی و بدون عشق سپری می كنند در دنیایی كه این قدر به ابرازعشق نیاز هست ، بجاست نیروی بزرگی را كه برای كمك و شفای مردم در اختیار داریم ، به كار بندیم. كار سختی نیست. كافی است دست ها را باز كنیم و كسی را با گرمی در آغوش بگیریم . ترزا می گوید: " عادت كنید احساسات عاشقانه خود را بروز دهید تا روحتان لطیف و فروزان گردد."

پایان روز وقت مناسبی است كه ببینیم برای بهتر شدن دنیا و تبدیل آن به جای پُرمحبت و دوست داشتنی تر چه كرده ایم و یا چه می توانیم بكنیم. لازم نیست كارهای بزرگ و تاریخی انجام دهیم. كارهای بسیار كوچكی هست كه توانائی اجرای آن را داریم. برای مثال تلفنی كه قرار بوده بزنیم و نزده ایم ، یادداشتی كه نوشتن آن به تأخیرافتاده است و یا ابراز محبتی كه نكرده ایم.

بهتر است به یادمان باشد كه فرصت های بسیاری برای بخشیدن عشق هست و ما توانائی این بخشش را داریم.

زهره پری نوش - سایت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.