تبیان، دستیار زندگی
یک رنگ سبز بهاری حتی تاریک‌ترین روزهای زمستان را می‌تواند روشن سازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چیدمانی به سبزی بهار

استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون امکانات بیشماری به شما می‌دهد و با هر رنگ دیگری توانایی ترکیب کردن را دارد. در این مطلب به چگونگی استفاده از این رنگ زیبا در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

دکوراسیون سبز

چهره‌ای تازه: یک رنگ سبز بهاری حتی تاریک‌ترین روزهای زمستان را می‌تواند روشن سازد. دیوارهای به رنگ سبز برگ‌ها و پرده‌های زیبا این اتاق نشیمن را فراگرفته‌اند. قرار دادن چند شاخه از شکوفه‌های بهاری در اتاق، حس بهاری را بیشتر تقویت کرده و استفاده از رنگ سفید و قهوه ای تیره به رنگ سبز اجازه داده است تا بدرخشد.

دکوراسیون سبز

پوشیده شده در سبزی: دیوارهای سبزرنگ، پرده‌ها و فرش طنین بصیرانه نرمی و ملایمت را در فضا پخش می‌کند. عناصر تک رنگ به عنوان زمینه‌ای خنثی عمل می‌کنند. نارنجی کدر و صندلی‌های قهوه‌ای در مقابل سبز برجسته می‌شوند و طراح با بکارگیری تزئینات دیگر مانند چراغ و میز زردرنگ و نقاشی رنگ روغن بالای شومینه تمام رنگ‌ها را در این اتاق گره ‌زده ‌است.

دکوراسیون سبز

حرکتی جسورانه: رنگ زرد-سبز جسوانه با یک رنگ سبز-آبی سرد در این اتاق آرامش بخش شریک شده اند. یک فرش با طرح هندسی زمینه را برای یک پالت رنگی فراهم می‌کند. به‌کار‌بردن رنگها در فرش و یا پرده‌ها یک راه عالی برای ساختن طرح رنگی برای یک اتاق با رنگ‌های یکپارچه می‌باشد.

دکوراسیون سبز

ویترین زیبا: این مجموعه از بشقاب‌های سفید و ظرف‌های سرامیکی در پشت درهای بسته یک ویترین پنهان نشده‌اند و به صورت ماهرانه‌ای در یک قفسه کهنه مرتب شده‌اند. درهای باز قفسه، این مجموعه فریبنده و فضای داخلی روستایی آن را به نمایش گذارده است.

دکوراسیون سبز

موزائیک‌های برگدار:کاشی موزائیک‌های کوچک در چندین تن موافق و هماهنگ از رنگ سبز به این وان و دوش منظره ای از جنگل و احساس دوش گرفتن درمیان برگها را می‌دهد. کاشی‌ها در این رنگها فضایی آرامش بخش و در عین حال مفرح  ایجاد کرده‌اند.

دکوراسیون سبز

رنگ لیمو ترش: یک رنگ مانند این فضا می‌تواند دلتنگ‌ترین روز‌های هفته را شاد و روشن کند. کابینت‌های پوشیده شده از رنگ لیمویی و پیشخوان‌های به رنگ نقره‌ای-خاکستری و تزئیانت و ظروف به رنگ روشن بر زیبایی این آشپزخانه تأثیر بسزایی داشته‌است.

برای پاسخ به سئوال اینجا را کلیک کنید

 گلچین روز

تنظیم برای تبیان: کهتری

مقالات مرتبط

سفید و آرامش بخشی

دریایی باشید

چه رنگی برای آب و هوای گرم

راه راه و شطرنجی ، اما زیبا

نوآورانه بچینید

آرامش را تجربه کنید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.