تبیان، دستیار زندگی
او که بدون گذراندن دوره‌های تخصصی و از روی علاقه تخصص خود را در این زمینه بدست آورده است، توانسته به بالاترین سطح اطلاعات نظامی پنتاگون که مربوط به موجودات فضایی (UFO) می‌شود، دسترسی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندان ابد برای هکر سایت پنتاگون

هنگامی که "Gary McKiinnon" در صبح روز یکشنبه از خواب بیدار شد، نمی‌دانست که تا 72 ساعت دیگر به لطف شیطنت‌هایی که انجام داده است دادگاه عالی ایالات متحده حکم زندانی شدن وی را برای مدت 60 سال صادر خواهد کرد.

هکر

آقای McKinnon که 44 ساله می‌باشد اهل منطقه "Enfield" در قسمت شمالی لندن است. او توسط مقامات دولتی آمریکا بدلیل تلاش برای دستیابی به اطلاعات فوق محرمانه از طریق نفوذ به شبکه کامپیوتر پنتاگون متهم شده است. پرونده‌ای که از آن با عنوان "بزرگترین هک اطلاعات نظامی در تمام دوران" نام برده می‌شود.

او که بدون گذراندن دوره‌های تخصصی و از روی علاقه تخصص خود را در این زمینه بدست آورده است، توانسته به بالاترین سطح اطلاعات نظامی پنتاگون که مربوط به موجودات فضایی (UFO) می‌شود، دسترسی پیدا نماید.

McKinnon در دفاع از خود اعلام کرده است که تنها از روی کنجکاوی مایل به دانستن اطلاعاتی در زمینه موجودات فضایی بوده و قصد تخریب سیستم‌های نظامی پنتاگون را نداشته است.

ایالات متحده از دولت انگلستان مجدانه خواسته است تا McKinnon را به مقامات قضایی این کشور تحویل دهند.

با وجود آنکه دادگاهی در انگلستان McKinnon را برای مدت تنها 6 ماه به زندان محکوم کرده بود و آن هم تحت نظر سرویس خدمات اجتماعی، اما McKinnon همچنان خود را به عنوان یکی از نفراتی که تحت تعقیب پلیس آمریکا است، می‌بیند.

منبع: WinBeta.Net

مطالب مرتبط:

هکرهای ایرانی- قسمت اول

مصاحبه با کلاه سفیدها(هکرهای ایرانی- قسمت دوم)

 موبایل شما هم هک شده؟