تبیان، دستیار زندگی
سایت اینترنتیYou convert it همانطور كه از نامش مشخص است برای انجام عملیات تبدیل بكار می‌رود. اما این عملیات تبدیل از چه چیزی به چه چیزی است؟...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایتی برای تبدیل فایل‌ها

سایت اینترنتی You convert it همانطور كه از نامش مشخص است برای انجام عملیات تبدیل بكار می‌رود. اما این عملیات تبدیل از چه چیزی به چه چیزی است؟

این سایت به شما این امكان را می‌دهد تا به راحتی و بدون نصب هیچ نرم افزاری و بصورت آنلاین بیش از 70 نوع فایل مختلف صوتی، تصویری، متنی، گرافیكی و فشرده را به فرمت‌های دیگر تبدیل كنید. خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این سایت بطور مختصر عبارتند از :

تبدیل فایل‌ها

با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی نیست برای تبدیل فایل‌های صوتی و تصویری به فرمت قابل پخش توسط گوشی‌های تلفن همراه و یا تبدیل فرمت‌های مختلف متنی به یكدیگر به دنبال نرم افزارهای مختلف باشید چرا كه این برنامه همه چیز را یك جا در خود جای داده است. همچنین دیگر نگران سرعت رایانه خود نیز نباشید زیرا تمام عملیات تبدیل توسط سرور‌های قدرتمند این سایت صورت می‌گیرد.

در بخش  Convert Files  در این سایت می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به عضویت فایل‌های مورد نظر خود را از میان 70 فرمت مختلف انتخاب كرده و به فرمت دلخواه خود تبدیل سازید. پشتیبانی از اكثر فرمت‌های صوتی، تصویری، متنی و فایل‌های فشرده از قابلیت‌های منحصر بفرد این سایت است.

استفاده از این بخش به این صورت است كه ابتدا ایمیل خود را در كادر مربوطه وارد كرده سپس فایل مورد نظر را از روی رایانه خود انتخاب كرده و فرمت مورد نظر خود برای عملیات تبدیل را نیز مشخص می‌كنید. در نهایت بر روی كلید Convert It  كلیك می‌كنید تا تبدیل آغاز شود. پس از آپلود فایل شما بر روی سرور این سایت پیامی‌ مبنی بر آپلود موفقیت آمیز مشاهده خواهید كرد. حالا صبر می‌كنید تا بعد از یكی دو دقیقه لینك دانلود فایل تبدیل شده به ایمیل‌تان ارسال شود. چنانچه می‌خواهید لیست كاملی از فرمت‌های قابل تبدیل در این سایت را مشاهده كنید می‌توانید به لینك زیر مراجعه كنید.

http://www.youconvertit.com/HTMLFiles/ConvertTypes.htm

سایت youconvertit

دانلود و تبدیل‌

نرم افزار‌ها و روش‌های زیادی برای دانلود و تبدیل فیلم‌ها و كلیپ‌های آنلاین موجود در سایت‌هایی همچون   youtube,google,metacafe  وجود دارد اما استفاده از هر یك از این نرم افزارها و پیدا كردن آنها دردسرهای خاص خودش را دارد.

سایت  You convert it  در این زمینه نیز راه حل مناسبی ارائه كرده است كه با انتخاب گزینه  Convert Online Video  قابل دسترسی است.

در این بخش می‌توانید آدرس كلیپ مورد نظر خود بر روی سایت‌های ذكر شده را وارد كرده و با فشردن كلید  Download  فایل مربوطه را بر روی رایانه خود ذخیره سازید. همچنین اگر می‌خواهید این فایل را قبل از دانلود به فرمت دیگری تغییر دهید می‌توانید با وارد كردن آدرس ایمیل خود و مشخص نمودن فرمت دلخواه بر روی گزینه  Convert It  كلیك كنید تا فایل مورد نظر با اعمال تغییرات دلخواه شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال شود. فایل خروجی در این بخش می‌تواند از میان 7 فرمت مختلف صوتی و یا 11 فرمت مختلف تصویری انتخاب شود.

ارسال به دوستان‌

شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد كه بخواهید فایلی را در اختیار دیگر دوستان خود قرار دهید. بخش  Send File  در این سایت مخصوص این كار است. با انتخاب این بخش می‌توانید فایل‌های مورد نظرتان را از روی رایانه خود انتخاب كرده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل دوستان‌تان فایل خود را برای آنها ارسال كنید. در این روش نیازی به ارسال ایمیل توسط سرویس‌های ارسال ایمیل ندارید و می‌توانید به سرعت فایل‌های مورد نظرتان را برای دوستانتان ارسال كنید. در این روش فایل شما بر روی سرورهای این سایت آپلود شده و لینك دانلود آن برای ایمیل دوستانتان ارسال می‌شود. توجه داشته باشید كه لینك‌های ارسالی در این حالت تا یك هفته اعتبار دارند و پس از این مدت فایل مربوطه از روی سرورهای این سایت حذف می‌شود.

تبدیل واحد

آیا می‌دانید یك متر چند اینچ است؟ و یا یك ژول چند كیلوگرم كالری است؟

برای خیلی از ما پیش آمده است كه گاهی اوقات نیاز به تبدیل یك واحد به واحد دیگر داریم اما منبع مناسبی برای انجام این كار در اختیار نداریم. از حالا به بعد پیشنهاد می‌كنیم در چنین مواردی نیز سری به سایت  You Convert it  بزنید. بخش  Convert Units  در این سایت قادر است تمام مقیاس‌ها و واحدها را به یكدیگر تبدیل كرده و نتیجه را بصورت دقیق در اختیار شما قرار دهد.

پشتیبانی از 30 واحد و مقیاس اصلی از جمله قابلیت‌هایی است كه در نرم افزارهای بسیار كمی ‌یافت می‌شود اما این سایت چنین قابلیتی را نیز در خود جای داده است. این سایت در حال حاضر بصورت آزمایشی راه اندازی شده است و از آدرس  http://www.youconvertit.com قابل دسترسی است.

منبع: جام جم آنلاین

مطالب مرتبط:

تبدیل فایل‌های ویدئویی به فرمت‌های رایج

 تبدیل فیلم به فرمت دلخواه شما!