تبیان، دستیار زندگی
اگر از دسته آدمهایی هستید که همیشه از زمان عقب می مانید و برای جلوگیری از این کار از روش های متفاوتی استفاده می کنید، این ساعت ساده و جذاب، برای شما است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساعت های نوین

یکی از گجت‌هایی که در میان گجت‌های خانگی مورد استقبال بیشتری در میان مبتکران و خلاقان داشته، گجت‌های ساعتی بوده است.

این سه گجتی که امروز به شما معرفی می‌کنیم نمونه‌ای از انواع مختلف آنهاست.

1. ColorBerry

وقتی شما چشمان خود را در صبحگاه می‌گشایید ساعت را بر روی تمام در و

دیوار و سقف مشاهده کنید.

این ساعت که ColorBerry نامیده شده است، سعی دارد کاری کند که شما روز خود را به خوبی و خوشی آغاز کنید به هین علت چندین قابلیت مختلف را بر روی خود دارد.

سا عت های نوین novin watch

اولین رنگ‌های جالب توجه و متنوع آن است که قابلیت تنظیم رنگ‌های قرمز، سفید و آبی را دارد.

دومین آن اتصال و Update ساعت با ساعت رادیو است که هر نیمه شب خود را Update می‌کند که نیازی نباشد تا شما آن را تنظیم کنید.

سومین قابلیت آن، نشان دادن ساعت بر روی دیوار، سقف است که وقتی شما چشمان خود را در صبحگاه می‌گشایید ساعت را بر روی تمام در و دیوار و سقف مشاهده کنید.

این ساعت با قیمت 25$ به فروش می‌رسد.

البته من شخصاً ترجیح می‌دهم با آرامش بیشتری بخوابم و کمتر ساعت را ببینم!

2. از زمان عقب نمانید

دسته‌ای از افراد هستند که همیشه حدود 2 ، 3 دقیقه با تأخیر به سر قرار خود می‌رسند این ساعت برای این منظور ارائه شده که شما همیشه سر وقت باشید و به موقع برسید.

سا عت های نوین novin watch

البته خرج زیادی نشده چنانچه در عکس مشاهده می‌کنید ساعت شما حدود 3 دقیقه زمان جلوتری را به شما نشان می‌دهد، اگرچه شخصاً ترجیح می‌دهم ساعت خود را جلو بکشم. به هر حال به نظر من، ایده جالبی است.

3. ساعت مربی

در این روزها خیلی از افراد درگیر کارهای روزانه خود می‌شوند و خیلی متوجه نیازهای خود و بدن خود نیستند و تا زمانی که آنها را وادار نکنید به ورزش و تمرین نمی‌پردازند.

سا عت های نوین novin watch

ساعتی که در شکل می‌بینید ساعتی است که حکم یک مربی را برای شما دارد و تا حدودی شما را وادار به تحرک می‌کند به طور مثال با در نظر گرفتن قسمت‌هایی از بدن شما مثلاً فشار خون یا تعداد ضربان قلب و یا تعداد تنفس شما، سلامت بودن شما را می‌سنجد و در صورتی که تشخیص دهد که شما نیاز به ورزش دارید، زمان محاسبه شده خود را به شما گوشزد می‌کند مثلاً از شما می‌خواهد تا فردا 45 دقیقه پیاده‌روی کنید تا نیم ساعت استراحت کنید.

بر روی این ساعت و بر روی توسعه آن کار شده است و البته نسبت به ساعت‌های ارائه شده قبلی قیمت بالاتری دارد و با قیمت حدود 150$ به فروش می‌رسد.

منبع:   http://www.coolest-gadgets.com/20100824/coaching-exercise-watch/#more-45833

نوشته ی: فائزه سیدخاموشی