تبیان، دستیار زندگی
جیمیل در چند سال گذشته محبوبیت زیادی بین کاربران اینترنت پیدا کرده است. این سرویس خدماتی ارائه می دهد که آن را محبوب تر هم می کند. خدماتی به ظاهر ساده ولی شاید خیلی از ما از وجودش بی اطلاع باشیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جیمیل در خدمت شما

جیمیل در چند سال گذشته محبوبیت زیادی بین کاربران اینترنت پیدا کرده است. این سرویس خدماتی ارائه می دهد که آن را محبوب تر هم می کند. خدماتی به ظاهر ساده ولی شاید خیلی از ما از وجودش بی اطلاع باشیم...

طی چند مقاله قصد معرفی ویژگی هایی در جیمیل را داریم که شاید تا امروز به آن دقت نکرده باشید.

ای وای! چرا سند(Send) کردم!؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که بلافصله بعد از فرستادن ایمیل از فرستادنش پشیمان شده باشید. عکس العمل بعضی ها می تواند این طور باشد که کف دستشان را محکم به پیشانی شان بکوبند و اظهار تاسف کنند! ولی زیاد غصه نخورید.

اگر گزینه Undo Send از Gmail labs را فعال کنید، پس از ارسال ایمیل چند ثانیه برای باز گرداندن ایمیل فرصت دارید.

جیمیل

به این صورت که بعد از ارسال ایمیل پیغامی به شکل زیردر بالای صفحه نشان داده می شود. اگر از ارسال پشیمان شده اید می توانید گزینه Undo رو بزنید تا ایمیل ارسال شده برگردانده و به پوشه Draft منتقل شود. فقط به یاد داشته باشید چند ثانیه فرصت دارید! زود تصمیم بگیرید!

برای جیمیل تم (Theme) انتخاب کنید

از قسمت Setting گزینه ی Themes قادر خواهید بود به صفحه جیمیل تان روح ببخشید و بیشتر لذت ببرد.

جیمیل

به انگشت هایتان نخ ببندید

Tasks سرویس جدیدی ست که درچند ماه گذشته به جیمیل اضافه شده است. می توانید کارهایتان را یاد داشت کنید، برای آنها تاریخ تعیین کنید. جیمیل کارهایتان را به شما یاد آوری می کند.

جیمیل

تهیه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی