تبیان، دستیار زندگی
برای باز شدن صفحه Slices كادر Preferences ، گزینه Edit\Preferences\Slices را انتخاب كنید. از تنظیمات این صفحه برای كنترل وضعیت تكه‌های تصویری ایجاد شده از جمله نام، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نحوه تعیین تنظیمات ImageReady

كنترل‌های Slices

برای باز شدن صفحه Slices كادر Preferences ، گزینه Edit\Preferences\Slices را انتخاب كنید. از تنظیمات این صفحه برای كنترل وضعیت تكه‌های تصویری ایجاد شده از جمله نام، رنگ خطوط و شیوه نامگذاری تكه‌ها استفاده می‌شود. Slice در واقع بخشی از تصویر است كه در هنگام تقسیم یك عكس به تكه‌های كوچكتر توسط برنامه ImageReady جهت بهینه‌سازی و نمایش در یك فایلHTML ایجاد می‌شود.

منوی كشویی Slices

كنترل‌های Slices

برای مشاهده لیستی از صفحاتی كه در قسمت Preferences امكان تعیین گزینه‌های مختلفی را به كاربر می‌دهند، در كادر Preferences فلش جهت‌دار را كلیك كرده سپس گزینه Slices را انتخاب نمائید.

گزینة  Show Lines Only

هنگامیكه تكه‌ها را مشاهده می‌كنید تنها خطوط دیده می‌شوند.

منوی كشویی Line Color

این گزینه رنگ خطوط را تعیین می‌كند.

فیلد و نوار لغزنده Color Adjustments UserSlices

در این قسمت میزان شفافیت رنگ تكه‌های تصویر ایجاد شده توسط كاربر تعیین می‌شود. (تكه‌هایی كه بطور دستی توسط كاربر ایجاد شده‌اند) برای تعیین میزان شفافیت، نوار لغزنده را جابجا كنید و یا مقدار مورد نظر را برحسب درصد در فیلد مربوطه وارد نمائید.

فیلد و نوار لغزنده Color Adjustments AutoSlices

در این قسمت میزان شفافیت رنگ تكه‌های تصویر كه بطور اتوماتیك توسط Image Ready ایجاد می‌شوند، تعیین می‌شود. (تكه‌هایی كه بطور دستی توسط كاربر ایجاد شده‌اند) برای تعیین این میزان مانند مرحلة قبل عمل كنید.

دكمه‌های رادیویی Numbers and Symbols

این قسمت اندازه تعداد تكه‌ها و آیكون‌ها را كنترل می‌كند. می‌توانید در این قسمت یكی از گزینه‌های None ، Small یا Large را انتخاب كنید.

نوار لغزنده و فیلد Numbers and Symbols Opacity

روی فلش جهت دار كلیك كرده و نوار لغزنده را به اطراف بكشید و یا مقدار مورد نظرتان را در فیلد متنی مربوطه وارد كنید. این گزینه میزان شفافیت قسمت Numbers and Symbols را تعیین می‌كند.