تبیان، دستیار زندگی
شما جدیدترین نسخه مجموعة نرم‌افزار Netscape Navigator را می‌توانید از صفحه وب شركت Netscape دریافت كنید. نرم‌افزار شركت Netscape امكاناتی دارد به نام Smart Download (...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

شما جدیدترین نسخه مجموعة نرم‌افزار Netscape Navigator را می‌توانید از صفحه وب شركت Netscape دریافت كنید. نرم‌افزار شركت Netscape امكاناتی دارد به نام Smart Download (دریافت هوشمند). این سرویس امكان قطع عمل download و ادامه مجدد عملیات download فایل را به شما می‌دهد. این كار عملی شیوة download برنامة نصب Netscape Navigator را تشریح می‌كند.

از سایت Netscape.com بازدید كنید

مرورگر وب خود را راه‌اندازی كنید و در نوار آدرس مرورگر خود http://www.netscape.com را تایپ كرده و كلید Enter را فشار دهید. صفحة وب اصلی Netscape در پنجرة اصلی مرورگر شما به نمایش در می‌‌آید.

صفحة download را باز كنید

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

عنوان Netscape 7.1 را كلیك كنید تا صفحة download به نمایش درآید.

دكمة Download را كلیك كنید

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

فراپیوند مربوط به download مرورگر Netscape را كلیك كنید تا صفحة download مناسب‌ترین نسخه از این مرورگر به نمایش درآید.

انتخاب سازگارترین نسخة مرورگر Netscape

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

Netscape Navigator در چندین نسخه برای download موجود می‌باشد. در اینجا یك نسخه برای سیستم عامل Linux، یك نسخه برای سیستم عامل Mac OS X و دو نسخه هم برای سیستم عامل ویندوز قابل download است. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌كنید Windows (Full Version) را كلیك كنید تا download نسخة كامل آن شروع شود.

برنامة نصب را روی رایانة خود ذخیره كنید

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

مرورگر از شما سؤال می‌كند كه آیا مایل هستید برنامة نصب را روی رایانه خود ذخیره كنید یا آن را حین دریافت از اینترنت

اجرا كنید. دكمة Save را كلیك كنید. كلیك این گزینه موجب می‌شود فایل نصب روی رایانة شما ذخیره شود. با انجام این كار، پنجرة محاوره‌ای Save As به نمایش در می‌آید.

تعیین مسیر ذخیرة فایل مورد download

دریافت Netscape Navigator از اینترنت

از پنجرة محاوره‌ای Save As برای انتخاب مسیر ذخیرة فایل نصب استفاده كنید و دكمة Save را كلیك كنید تا پس از download كامل، این فایل روی رایانة شما ذخیره شود. با انجام این كار پنجره‌ای كه نشان دهنده میزان پیشرفت عملیات download است به نمایش درمی‌آید و برنامة نصب را می‌توانید پس از ذخیره، اجرا كنید.