تبیان، دستیار زندگی
درست مثل وقتی كه صفحات را اضافه یا حذف می‌كنید، می‌توانید صفحات سایت را مرتب كنید. صفحات وب را مانند فایل‌ها در Windows Explorer مرتب كنید. FrontPage ، تغییرات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

درست مثل وقتی كه صفحات را اضافه یا حذف می‌كنید، می‌توانید صفحات سایت را مرتب كنید. صفحات وب را مانند فایل‌ها در Windows Explorer مرتب كنید. FrontPage ، تغییرات را نگه می‌دارد. اگر صفحه‌ای حاوی هایپر‌لینك را جابجا كنید، FrontPage ، بصورت خودكار، لینك‌ها را بروز رسانی می‌كند.

Folder List را باز كنید

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

سایتی كه می‌خواهید تغییر دهید را باز كنید، از منوی View گزینه Folder List را انتخاب كنید. Folder List مربوط به این سایت باز می‌شود.

جابجا كردن یك صفحه

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

برای جابجا كردن یك صفحه، روی آن صفحه كلیك كنید و آن را به محلی كه می‌خواهید بكشید. (برای مثال، می‌توانید یك تصویر را به پوشه images منتقل كنید.) ایجاد یك مجموعه از پوشه‌ها برای فایل‌ها، سازماندهی و بروز رسانی فایل‌ها را آسان‌تر می‌كند.

كپی كردن یك صفحه

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

شما می‌توانید یك صفحه را كپی كنید تا از كپی دوم بعنوان یك قالب برای صفحه جدید استفاده كنید. در Folder List ، صفحه‌ای كه می‌خواهید كپی كنید را انتخاب كنید و از منوی Edit ، گزینه Copy را انتخاب كنید (یا كلیدهای Ctrl + C را بفشارید.). فایل در كلیپ بورد كپی می‌شود.

صفحه را Paste كنید

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

پوشه‌ای كه می‌خواهید كپی صفحه را در آن كپی كنید را باز كنید. از منوی Edit ، گزینه Paste را انتخاب كنید (یا Ctrl +V را بفشارید.). یك فایل صفحه جدید نمایان می‌شود و اسم آن تركیبی از اسم صفحه اصلی و پسوند– Copy (1) است.

كپی یا جابجا كردن با استفاده از كلیك‌ راست كردن

چگونه صفحات را جابجا یا كپی كنیم؟

روی یك فایل كلیك راست كنید و از منویی كه باز می‌شود، گزینه Cut (برای جابجا كردن صفحه) یا Copy را انتخاب كنید. پوشه‌ای كه می‌خواهید فایل را در آن كپی كنید باز كنید. دوباره كلیك راست كنید و از منوی باز شده، گزینه Paste را انتخاب كنید.

*توجه *

Refresh كردن دید

بعد از انجام تغییرات و تغییر دادن ترتیب فایل‌ها در دید Folders ، با زدن كلید F5 یا انتخاب گزینه Refresh از منوی View می‌توانید دید را Refresh كنید. اگرمخصوصاً با افراد دیگر روی یك سایت كار می‌كنید، می‌توانید دید را Refresh كنید تا اطمینان حاصل كنید كه آخرین فایل‌ها را در اختیار دارید.

ساختار پوشه‌های سایت

وقتی كه یك سایت جدید ایجاد می‌كنید، حداقل دو پوشه ایجاد می‌شود : images و –Private شما باید تصاویر گرافیكی را در پوشه images ذخیره كنید تا آنها را سازماندهی شده نگه دارید و پیدا كردن و ویرایش كردن آنها را آسان‌تر كنید. بازدید كنندگان نمی‌توانند پوشه –Private را باز كنند. از این پوشه می‌توان برای ذحیره كردن داده‌هایی كه می‌خواهید مخفی بمانند مانند نیتیجه فرم‌هایی كه بازدید كنندگان پر می‌كنند استفاده كرد. وقتی ناحیه مشترك (–borders ) را مشخص می‌كنید یا یك زمینه را بكار می‌برید (Themes - ) FrontPage ، پوشه‌هایی داخل پوشه سایت اصلی ایجاد می‌كند. این پوشه ها به ترتیب –borders و–themes نام دارند.