تبیان، دستیار زندگی
وقتی كه مجبور باشید با عجله یك سایت ایجاد كنید، از یكی از وب‌های از پیش طراحی شده FrontPage استفاده كنید. این وب‌ها، از وب‌های یك صفحه ای تا وب‌های شركتی و شخصی حاوی تصاویر گرافیكی و های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

وقتی كه مجبور باشید با عجله یك سایت ایجاد كنید، از یكی از وب‌های از پیش طراحی شده FrontPage استفاده كنید. این وب‌ها، از وب‌های یك صفحه ای تا وب‌های شركتی و شخصی حاوی تصاویر گرافیكی و هایپرلینك متغییر می‌باشند.

وب مورد نظر را باز كنید

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

روی فلش New Page كلیك كنید و گزینه Web را انتخاب كنید. كادر محاوره‌ای Web Site TemPlates باز می‌شود و لیستی از وب‌های از پیش طراحی شده (كه قالب نامیده می‌شوند) و ویزاردهایی كه می‌توانند مرحله به مرحله شما را در روند ایجاد یك وب پیش ببرند را نشان می‌دهد.

انتخاب وب

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

نوع وبی كه می‌خواهید ایجاد كنید را از لیست Web Site انتخاب كنید. وقتی كه یكی از آیتم‌های لیست را انتخاب می‌كنید، شرح آن قالب یا ویزارد در سمت راست كادر محاوره‌ای نشان داده می‌شود.

اسم و محل

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

در فیلد Specify the location of the new web ، یك اسم برای سایت تایپ كنید. اگر نمی‌خواهید این وب در محلی كه نشان داده شده است ذخیره شود، یك محل جدید وارد كنید. مثلاً ممكن است بخواهید وب‌های خود را در پوشهMy Documents یا روی درایو ریشه ذخیره كنید. من ترجیح می‌دهم كه وب‌های خود را در هارد در شاخه\ MyWebs\ My Documents C:\ ذخیره كنم. بعد از وارد كردن اسم و محل سایت، روی Ok كلیك كنید تا وب ایجاد شود. برای تغییر دادن اسم Web ، از منوی Tools، گزینه Web Settings را انتخاب كنید و اسم جدید را در كادر متنی Web name تایپ كنید.

دید Folders را باز كنید

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

روی آیكون Folders در نوار Views كلیك كنید تا لیستی از تمام صفحات، تصاویر گرافیكی و عناصر دیگر وب جدید را در دید Folders مشاهده كنید. فعلاً، FrontPage ، كمی از كارها را برای شما انجام داده است!

صفحات را برای ویرایش كردن باز كنید

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

شما می‌توانید روی هر صفحه در لیست دید Folders ، دابل كلیك كنید تا آن را در دید Page باز كنید و بتوانید آن را ویرایش كنید. بخاطر داشته باشید كه فایل Index.htm ، صفحه اصلی پیش فرض سایت است. شما می‌توانید كار خود را با این صفحه آغاز كنید.

شروع به ویرایش كردن كنید

چگونه با یك سایت از پیش طراحی شده كار كنیم؟

صفحه انتخاب شده در دید Page باز می‌شود. در این صفحه، می‌توانید روی لینك‌های موجود كلیك كنید تا به صفحات دیگر بروید و در قالب وبی كه FrontPage برای شما ایجاد كرده است كاوش كنید. عناصر صفحات را تغییر دهید و برای اطلاعات بیشتر، به كارهای عملی بخش‌های قبلی این كتاب مراجعه كنید.

* توجه*

ایجاد یك وب جدید

اگر هیچ كدام از وب‌های از پیش طراحی شده در كادر محاوره‌ای Web Site TemPlates را نمی‌پسندید، ایجاد یك وب جدید از اول، كار آسانی است. فقط كافی است كه مانند مرحله 1 ، كادر محاوره‌ای Web Site TemPlates را باز كنید و One PageWeb یا EmptyWeb (وب بدون صفحه) را انتخاب كنید. بعد روی Ok كلیك كنید و شروع به ویرایش كردن وب شخصی خود كنید.

حذف كردن یك وب

برای حذف وب جاری، دید Folders را باز كنید. روی پوشه سطح بالای وب مورد نظر كلیك راست كنید و Deleteرا انتخاب كنید. ولی مراقب باشید. زیرا نمی‌توانید وبی كه حذف كرده اید را برگردانید.