تبیان، دستیار زندگی
طی سه روز گذشته نمایشگاه قرآن مملو از حضور بازدیدکنندگان بود. دوازدهمین روز نمایشگاه که همانند روزهای گذشته و تا حدودی بهتر از گذشته بود با حضور بازدیدکنندگان از غرفه تبیان حال و هوای خاصی به نمایشگاه داده بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان در سه روز گذشته

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

طی سه روز گذشته نمایشگاه قرآن مملو از حضور بازدیدکنندگان بود. دوازدهمین روز نمایشگاه که همانند روزهای گذشته و تا حدودی بهتر از گذشته بود با حضور بازدیدکنندگان از غرفه تبیان حال و هوای خاصی به نمایشگاه داده بود. با توجه به برنامه هایی که تبیان جهت ارائه خدمات به کاربران و بازدیدکنندگان داده بود قرعه کشی هفتگی سایت با جوایز نفیس از طریق عضویت در سایت و خرید محصولات و نرم افزارهای تبیان از دیگر اقدامات و خدمات تبیان در نمایشگاه به شمار می رود.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

سیزدهم و چهاردهمین روز نمایشگاه خیل عظیم جمعیت جهت عضویت در سایت و شرکت در قرعه کشی فضای غرفه را زیبا و پربار کرده بود. همچنین حضور پررنگ مردم در گیشه فروش محصولات تبیان نیز به همین صورت بود جوایز قرععه کشی به هر نفر از برندگان ربع سکه بهار آزادی تعلق می گیرد. سیزدهم و چهاردهمین روز نمایشگاه دو شب متوالی رأس ساعت 22:30 قرعه کشی برگزار شد و بازدیدکنندگان زیادی در مراسم قرعه کشی حضور داشتند که هر شب 20 نفربرنده از بین شرکت کنندگان جوایزی دریافت کردند.

خصوصاً حضور خانواده ها در این مراسم شادی و شور خاصی به غرفه داده بود بطوریکه بعضی از خانواده ها همه افراد خانواده را عضو سایت می کردند و بعضی ها که شرایط عضویت نداشتند با خرید سی دی و نرم افزار شانس خود را در قرعه کشی امتحان می کردند.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از غرفه تبیان بازدید به عمل آوردند. سپس جلسه ویژه ای با حضور دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دکتر طالب پور مدیر عامل موسسه و آقای اسماعیلی عضو هیأت مدیره و بیژن ربانی منش معاونت نرم افزار تبیان در محل غرفه برگزار شد.

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) روز دوشنبه و پنجشنبه و جمعه هفته جاری مراسم قرعه کشی رأس ساعت 22:30 برگزار می گردد.

روابط عمومی موسسه تبیان