تبیان، دستیار زندگی
در حالی که شش روز از برگزاری نمایشگاه کتاب را سپری می کنیم ، غرفه تبیان خود را آماده پذیرایی از اعضای انجمن های تخصصی سایت می کند تا با فراهم کردن محیطی دوستانه بتواند کمکی در پیشبرد انجمن ها و بخصوص انتخابات بنماید . در روز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در نمایشگاه بین المللی کتاب ( گزارش روزششم )


در حالی که شش روز از برگزاری نمایشگاه کتاب را سپری می کنیم ، غرفه تبیان خود را آماده پذیرایی از اعضای انجمن های تخصصی سایت می کند تا با فراهم کردن محیطی دوستانه بتواند کمکی در پیشبرد انجمن ها و بخصوص انتخابات بنماید .

در روز ششم نمایشگاه تعدادی از اعضاء انجمن ها در غرفه تبیان به گفتگو با آقای محمدی (مسئول انجمن ها) پرداختند و پیشنهاداتی را با ایشان درمیان گذاشتند . در این روز همچنین بعضی از اعضای سایت با حضور در غرفه با پرکردن فرم نظرسنجی مؤسسه دست اندرکاران را در بهبود کیفیت و کمیت سایت یاری کردند .

اما از سایر اخبار جالب نمایشگاه امسال :

در گوشه ای از نمایشگاه هم سالن ویژه ای درباره خلیج فارس برپا شده است که با ارائه نقشه های تاریخی و مدارک مستند ثابت می کند که خلیج فارس از ابتدا به همین نام بوده است و ادعای بعضی از کشورها را که با نامهای جعلی چون خلیج عربی و امثال آن سعی در انکار واقعیت دارند را رد می کند .

همچنین در این میان آقای دکتر اردشیر خدادادیان نیز با ارائه مدارکی برقدیمی بودن نامخلیج فارس تأکید کردند .

در سالن مطبوعات نیز مهمانانی دعوت شده بودند که در غرفه خبرگزاری ایرنا جناب سردار عبداللهی سرپرست نیروی انتظامی ، در غرفه کیهان جناب آقای مدنی مدیر مسئول کیهان ورزشی و در غرفه روزنامه آرمان جناب آقای کامبوزیا حضور داشتند .

در پایان شایان ذکر است، که جناب آقای دکتر ولایتی نیز قرار بود در غرفه روزنامه شرق حضور یابند که بنا به دلایلی موفق به انجام این کار نشدند .

روابط عمومی مؤسسه تبیان