تبیان، دستیار زندگی
رهبر انقلاب به‌زودی به استان كرمانشاه سفر خواهند كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کرمانشاهی‌ها میزبان رهبرانقلاب


رهبر انقلاب به‌زودی به استان كرمانشاه سفر خواهند كرد.
رهبر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیست و دو سال پیش و در زمان ریاست‌جمهوری نیز به این استان سفر كرده، و در بدو ورود هدف از حضور در كرمانشاه را این‌چنین برشمرده بودند: «هدف اول و اصلی در این سفر، زیارت مردم مقاوم و سلحشور و رنج‌كشیده‌ی قهرمان این استان است.»

با اعلام پیامی مشترک از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه، پس از سال‌ها آرزوی مردم کرمانشاه با ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان محقق می شود.

به گزارش تبیان  به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه در آستانه سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان در پیامی خطاب به مردم شهیدپرور کرمانشاه اعلام کردند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشاء نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

این پیام می افزاید: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که بهره‌مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله علما و استاندار کرمانشاه در این پیام تاکید کرده اند: هم‌اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین‌، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافرازهستیم.

در ادامه پیام آمده است: بی‌تردید مردم ولایتمدار و پرشوراستان کرمانشاه که سال‌هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم‌های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت‌انگیز با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 20 مهر ماه به کرمانشاه سفر می‌کنند

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در انتهای پیام خود به مردم استان، آورده اند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب صبح روز چهار‌شنبه مورخ 20 مهر‌ ماه وارد کرمانشاه می‌شود و مسیر استقبال ولی فقیه در سفر به کرمانشاه از میدان آزادی تا ورزشگاه آزادی بوده و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 20 مهر ماه به کرمانشاه سفر می‌کنند.

براساس این گزارش، مسیر استقبال ولی فقیه از میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی تا ورزشگاه آزادی در ساعت 8:30 خواهد بود و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است.

فرآوری : یوسف قاضی زاده

بخش سیاست تبیان


منابع: مهر، فارس، پایکاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب