تبیان، دستیار زندگی
ویروس آنفولانزای خوكی هیچ وجه به داخل كلیسا سرایت نخواهد كرد زیرا درون كلیساها مكانی امن و معنوی هستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"عزرائیل" وجود ندارد!

پاپ
"پاپ شنوده سوم" اسقف اعظم مسیحیان مصر طی اظهاراتی عجیب وجود "ملك الموت" حضرت عزرائیل را انكار كرد و گفت: به رغم اینكه كتاب "انجیل" به وجود فرشته هایی كه روح را از بدن می گیرند اشاره كرده اما به طور مستقیم یا غیرمستقیم به وجود "ملك الموت" اشاره ای نكرده است!

به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه "المصری الیوم" چاپ مصر پس از اعلام این مطلب طی مقاله ای نوشت:‌ "پاپ شنوده سوم" كه در حال سخنرانی در كلیسای مسیحیان پیرو مذهب قبطی در منطقه عباسیه بود، در ادامه افزود كه نبرد میان خوبی و بدی و شر و نیكی در همه زمان و مكان تكرار می شود دقیقا مانند آنچه كه بین هابیل و قابیل رخ داد.

ویروس آنفولانزای خوكی هیچ وجه به داخل كلیسا سرایت نخواهد كرد زیرا درون كلیساها مكانی امن و معنوی هستند

وی در ادامه با دفاع از قدرت معنوی كلیسا، طی اظهاراتی عجیب گفت: ویروس آنفولانزای خوكی هیچ وجه به داخل كلیسا سرایت نخواهد كرد زیرا درون كلیساها مكانی امن و معنوی هستند. البته ریشه و علت ناتوانی نفوذ ویروس آنفولانزای خوكی به درون كلیساها، مسأله ایست كه علوم جدید نمی توانند آن را درك كنند و آن را ثابت كنند.

نویسنده این مقاله در ادامه افزود: گویا جناب "پاپ شنوده" انجیل را به دقت نخوانده تا وجود "ملك الموت" را در آن بیابد. بهتر است وی با مجددا با دقت "انجیل" را مطالعه كند تا وجود "عزرائیل" برایش ثابت شود.

تهیه و تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده