تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور باید در برخورد با دشمنان داخلی و خارجی مقتدرانه و هوشمندانه عمل كند و نباید بگوییم در مقابل دشمنان و غربی‌ها نرمش داشته باشیم ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آقاتهرانی: دولت اصلاحات ‌مقابل دشمن كوتاه آمد

آقا تهرانی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست انفعالی دولت اصلاحات در بخش بین‌المللی گفت: در دولت اصلاحات ‌مقابل دشمن كوتاه آمدند و اعتقاد داشتند كه اگر كوتاه بیاییم غرب‌ هم كوتاه می‌آید، در حالی كه عكس آن را دیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی آقاتهرانی عصر دیروز در همایش بزرگ اصولگرایان بیرجند با بیان اینكه مردم در انتخابات آتی باید فردی باهوش، فهیم و شجاع را برگزینند، تصریح كرد: رئیس جمهور باید در برخورد با دشمنان داخلی و خارجی مقتدرانه و هوشمندانه عمل كند و نباید بگوییم در مقابل دشمنان و غربی‌ها نرمش داشته باشیم.

وی ادامه داد: دولت اصلاحات به اعتقاد خودش در مقابل غربی‌ها آرام و حساب‌ شده عمل می‌كرد و این در حالی بود كه در اواخر همین دولت اصلاحات مسئول سازمان سیا در آمریكا اعلام كرد ایران یك شرور منطقه است و سعی می‌كردند نام جمهوری اسلامی ایران را به كار نبرند و تلاش برای به رسمیت نشناختن نام جمهوری اسلامی ایران حاصل سیاست‌های دوران اصلاحات بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با آمدن احمدی‌نژاد شیوه قبلی تغییر كرد و رئیس جمهور ما با تاسی از امام و رهبری سیاست تهاجمی در مقابل دشمن گرفت و شاهد بودیم و هستیم كه امروز عزت ایران در جهان در حال افزایش است.

آقاتهرانی با بیان اینكه عزت اسلامی با كوتاه آمدن در مقابل غرب و شرق نیست و باید در مقابل دشمنان محكم ایستاد، افزود: به دنبال مناظره احمدی‌نژاد با موسوی هم شاهد بودیم كه مقام معظم رهبری در پاسخ به برخی مطالب مناظره فرمودند كوتاه آمدن در مقابل دشمن خوب نیست.

رئیس جمهور باید در برخورد با دشمنان داخلی و خارجی مقتدرانه و هوشمندانه عمل كند و نباید بگوییم در مقابل دشمنان و غربی‌ها نرمش داشته باشیم.

وی اضافه كرد: در دولت اصلاحات در مقابل دشمن كوتاه آمدند و اعتقاد داشتند كه اگر كوتاه بیاییم غرب‌ هم كوتاه می‌آید، در حالی كه عكس آن را دیدیم و ما در دولت اصلاحات كوتاه آمدیم اما غربی‌ها كوتاه نیامدند و به گونه‌ای شد كه در این دوران یك قدم به عقب آمدیم و دشمن دو قدم به جلو آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر همین كشورهای اطراف خود را بنگریم نیز شاهد هستیم كه آمریكایی‌ها به جلو آمده‌اند اما عراق و افغانستان عقب‌نشینی كرده است و این به خاطر سیاست غلط بود.

آقاتهرانی با اشاره به اینكه آمریكایی‌ها نمی‌خواهند آب خوش از گلوی ملت‌ها پایین برود، تصریح كرد: در عراق و افغانستان آمده‌اند و می‌گویند می‌خواهیم امنیت ایجاد كنیم در حالی كه روزانه ده‌ها نفر كشته می‌شوند و باید به آنان گفت قبل از ورود شما كه این كشورها امنیت بیشتری داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حامیان كاندیدا اظهار داشت: نباید با حركاتی موجب تنش در جامعه شد و البته كسانی كه تخریب می‌كنند حامی هیچ كاندیدایی نیستند باید هوشیار بود كه آنان را از حامیان اصلی جدا كنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: حامیان كاندیدا باید برنامه‌های خود را ارائه كنند و كاری به اینكه چه كسی به چه كاندیدایی رای می‌دهد نداشته باشند و سعی كنند فقط به اهداف و برنامه‌های كاندیدای مورد نظر خود بپردازند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده