تبیان، دستیار زندگی
سخنرانی مهندس میرحسین موسوی در ورزشگاه شهدای انقلاب کرج به‌دلیل قطع سیستم صوتی ورزشگاه لغو شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطع برق در سخنرانی موسوی

سخنرانی مهندس میرحسین موسوی در ورزشگاه شهدای انقلاب کرج به‌دلیل قطع سیستم صوتی ورزشگاه لغو شد.

قطع برق در سخنرانی موسوی

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، در حالی که هزاران تن از مردم کرج ساعت‌ها پیش از حضور مهندس موسوی در ورزشگاه 12 هزار نفری انقلاب منتظر ورود وی بودند و جمع زیادی بیرون و در خیابان‌های اطراف ایستاده بودند، با ورود مهندس میرحسین موسوی به وجد آمدند و با شعارهای خود او را مورد حمایت قرار دادند اما دقایقی بعد مشخص شد، برق سیستم صوتی ورزشگاه از سوی فرد یا افرادی که تاکنون شناسایی نشده‌اند، قطع شده است.

مردم پرشور کرج که از لحظه ورود مهندس موسوی در حال تشویق و حمایت از وی بودند، با شعارهای مختلف از جمله «توپ، تانک، فشفه ، بلندگو باید وصل بشه» خواهان شنیدن سخنان میرحسین موسوی بودند.

مردم شعار می‌دادند: «ما صدات رو می‌خواهیم سید» ، «موسوی موسوی حمایتت می‌کنیم» ، «رای ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» و .....

قطع برق در سخنرانی موسوی

موسوی سعی کرد با یک بلندگوی دستی از حضور مردم تشکر کند و به ابراز احساسات آنها پاسخ گوید اما به دلیل شنیده نشدن صدای موسوی برنامه سخنرانی وی لغو شد و موسوی به ناچار زود هنگام از مردم کرج خداحافظی کرد.

حاضران  در حالی که با شعارهایشان از موسوی حمایت می‌کردند و برای او دست تکان می‌دادند نسبت به قطع شدن برق و بلندگو اعتراض می‌کردند و پس از رفتن میرحسین موسوی، با شعارهای اعتراضی نسبت به قطع برق، ورزشگاه را ترک کردند.

فردوس حاجیانی معروف به عمو فردوس نیز در جمع حضور یافته بود و با مردم در حمایت از موسوی سخن می‌گفت و مردم از او می‌خواستند حمایت خود را علنی کند.

منبع:قلم

تهیه برای تبیان:سید ابراهیمی