تبیان، دستیار زندگی
امام جمعه موقت قم تاكید‌كرد: ‌در تمام مباحثی كه در سخنرانی‌ها،‌مناظره‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید حریم دیگران بر اساس نص صریح قرآن حفظ شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در مناظره نباید با آبروی افراد بازی کرد
آیت الله جوادی آملی

امام جمعه موقت قم تاكید‌كرد: ‌در تمام مباحثی كه در سخنرانی‌ها،‌مناظره‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید حریم دیگران بر اساس نص صریح قرآن حفظ شود.

به گزارش ایلنا آیت‌الله جوادی آملی در خطبه‌های نماز جمعه امروز،‌با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی گفت: قرآن ما را از بیان سخن خلاف احكام شریعت منع كرده است و ‌در تمام مباحثی كه در سخنرانی‌ها،‌مناظره‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید حریم دیگران بر اساس نص صریح قرآن حفظ شود.

وی تاكید كرد: اگر از این مسیر خارج شویم از خط الهی خارج شده‌ایم.

آیت‌الله جوادی آملی افزود: برای هر نامزدی كه تبلیغ می‌كنیم باید با آبروی كسی بازی نكرده و درست نیست كه آبروی مسلمان را بریزیم.

سونامی تبلیغاتی كه آغاز شده شاید ابتدای آن نسیم خوش باشد اما اگر این روند از چارچوب خود خارج شود مشكلات زیادی ایجاد شود

آیت الله جوادی آملی خاطر نشان كرد: بیگانگان به دنبال این هدف است بین مسوولان تفرقه ایجاد كند به همین دلیل مراقبت از زبان وقلم ضروری است.

امام جمعه موقت قم تاكید كرد: سونامی تبلیغاتی كه آغاز شده شاید ابتدای آن نسیم خوش باشد اما اگر این روند از چارچوب خود خارج شود مشكلات زیادی ایجاد شود.

وی با بیان اینكه نامزدی كه برنامه‌های خود را مطرح‌كند، اما از حریم خارج شود به دام شیطان گرفتار خواهد شد،تصریح كرد:خداوند همانگونه كه با بهترین ادبیات با انسان سخن می‌گوید ما هم باید در كلام خود این رویه را رعایت كنیم. خطر مشروطه زیر گوش ماست و به تمامی مسوولان سفارش می‌كنم مراقب تقوای خود باشند .

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور