تبیان، دستیار زندگی
ملت شریف، غیور و فهیم ایران اینك در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داریم. انتخابی كه به حول و قوه الهی، در گسترده ترین حضور مردم رقم خواهد برد و....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه مهم محسن رضایی در آستانه انتخابات
محسن رضایی

به گزارش ایفنا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی دكتر محسن رضایی، متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت شریف، غیور و فهیم ایران

اینك در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داریم. انتخابی كه به حول و قوه الهی، در گسترده ترین حضور مردم رقم خواهد برد و دیگر بار عظمت نظام مقدس اسلامی (این میراث گرانبهای امام و شهیدان) را به رخ دنیا خواهد كشید.

‌ همانگونه كه قبلا اعلام كرده بودم بنا داشتم قبل از روز رای گیری تنی چند از همكاران خود را در دولت ائتلافی معرفی كنم لیكن موج گسترده حمایت علما، برجستگان، اندیشمندان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در چند روز اخیر مرا بر آن داشت تا با تاملی بیشتر و مشورت با این مجموعه های گرانقدر همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نسبت به این مهم اقدام كنیم. البته باید متذكر شوم كه ایتجانب از تمام كسانی كه قبلا نام آنها را برده ام در اداره كشور استفاده خواهم نمود ولی به طور كلی معیارهای انتخاب همكاران من عبارت است از: كارآمدی، تعهد، تخصص، مردمی بودن، ساده زیستی ، صداقت و پایبندی به اصول و ارزش ها و نیز تصریح كنم كه از نخبگان و اقوام به نحو شایسته ای بهره خواهم جست.

اینك در آستانه انتخاباتی بزرگ قرار داریم. انتخابی كه به حول و قوه الهی، در گسترده ترین حضور مردم رقم خواهد برد و دیگر بار عظمت نظام مقدس اسلامی (این میراث گرانبهای امام و شهیدان) را به رخ دنیا خواهد كشید

‌ شرایط خاص كشور ایجاب می كند كه با تمسك به آیه شریفه و اعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا بار دیگر همچون سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس دست در دست هم دهیم و با همدلی و وحدت به سوی تعالی و پیشرفت كشور گام برداریم. اینجانب دست همه دلسوزان نظام را به گرمی می فشارم و عاجزانه استدعا دارم كه برای تحقق این امر خطیر صمیمانه كمر همت ببندند. مطمئنا روح امام و شهیدان از این اقدام خداپسندانه شادمان خواهد شد.

فرزند كوچك و خادم ملت ایران

محسن رضایی

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور