تبیان، دستیار زندگی
دكتر احمدی نژاد در طول دوران خدمت چهار ساله خود ثابت كرد كه در مسیر امام راحل و ولایت فقیه گام برمی دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نكرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی نژاد در مسیر امام راحل و ولایت فقیه گام بر می‌دارد
مهدی چمران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ایرنا، "مهدی چمران " شامگاه جمعه در مسجد ولایت شهر قزوین در جمع مردم افزود: باید در انتخابات پیش روی، فردی را برگزینیم كه دارای چنین خصوصیاتی بوده و نام ایران را همچون چهارسال اخیر بر فراز قله های افتخار به اهتزاز در آورد.

وی دكتر احمدی نژاد را شایسته نام بلند ایران دانست و اظهار داشت: رییس جمهور ایران با تفكر منطقی در تمام حوزه ها تلاش های بسیاری انجام داد و مقابل زور گویی ها و یاوه گویی های دشمنان خصوصا صهیونیست ها به شدت ایستادگی كرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنرانی های احمدی نژاد در سازمان ملل متحد و دانشگاه كلمبیا و محكوم كردن جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این حركت رییس جمهور باعث شد تا میلیونها نفر در دنیا از این رفتار به نیكی یاد كرده و احمدی نژاد را مایه آبرومندی آزادی خواهان جهان بنامند.

وی اضافه كرد: البته در ایران انسانهایی بودند كه منافع شخصی شان در نزد كشور های غربی به خطر افتاد و از این سخنان احمدی نژاد ناراحت شدند.

این مسوول، با اشاره به دستاورد های دولت نهم در عمر چهار ساله خود تصریح كرد: این دولت موفق شد در زمانی كه دنیا از بحرانهای اقتصادی رنج می برد میزان منابع خود را در صندوق ذخیره ارزی به سه برابر افزایش داده و میزان سرمایه بانك مركزی را یكصد میلیارد دلار افزایش دهد.

وی تعریف 240 هزار میلیارد ریال پروژه در سال و افزایش 160 هزار میلیارد ریالی آن نسبت به دولت گذشته را یكی دیگر از دستاورد های دولت در بخش عمرانی دانست و افزود البته طبیعی است كه این میزان سرمایه گذاری كشور ایجاد تورم كند.

چمران گفت: دولت در زمینه مهار تورم هم گامهای ارزشمندی برداشت كه نمونه آن كاهش نرخ رشد نقدینگی در نزد مردم بود.

اصول و عقاید ناب امام خمینی (ره) و ولایت فقیه تغییر پذیر نیست كه عده ای بخواهند با تغییر رییس جمهور آن را عوض كنند

وی دكتر احمدی نژاد را از جنس مردم دانست و اقدامات ارزشمند وی را در سفرهای استانی و حضور در جمع مردم روستاهای دور افتاده كشور امری ارزشمند تلقی كرد.

رییس شورای عالی استانها خاطر نشان كرد: گفتمان دولت نهم پرهیز از اشرافی گری و تبعیت از ولایت فقیه بود كه همین امر باعث شده تا امروز شاهد این همه توهین و افترا به این دولت خدمتگزار باشیم.

وی به موضع گیری كشورهای غربی و آمریكا در خصوص انتخابات ایران اشاره كرد و اظهار داشت: این دشمنان قسم خورده ایران می گویند "هر فردی رییس جمهور ایران شود جز احمدی نژاد ".

چمران به رهنمود های امام خمینی (ره) در زمان بازگشت از فرانسه به ایران اشاره و تصریح كرد: امام راحل در آن زمان فرمودند هرگاه آمریكاییها خواسته ای را از ملت ایران دارند بدانید كه انجام آن خواسته به ضرر منافع كشور است.

وی در عین حال انتخاب دوباره دكتر احمدی نژاد به ریاست جمهوری را به نفع كشور دانست و گفت: این خدمتگزار خستگی ناپذیر یادگارهای ارزشمندی را در زمینه های مختلف برای ملت ایران به جای گذاشته است.

چمران در ادامه بیان داشت : اصول و عقاید ناب امام خمینی (ره) و ولایت فقیه تغییر پذیر نیست كه عده ای بخواهند با تغییر رییس جمهور آن را عوض كنند.

وی در پاسخ به سووالی كه چرا ستاد احمدی نژاد در مقابل هتاكی های جناح مخالف سكوت كرده است گفت: نیازی به پاسخ گویی به توهین ها نیست چرا كه مردم خودشان بهترین قضاوت را می كنند.

چمران در پاسخ به سووال دیگی مبنی بر گم شدن 300 میلیارد دلار افزود: این میزان درآمد ملی ، گربه نبوده كه گم شود ، اشتباهی در بررسی دیوان محاسبات به وجود آمد كه بعدا رفع شد.

وی در پایان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و طرح تحول اقتصادی دولت را از نكات بارز دولت نهم بیان كرد و اظهار داشت: اجرای این دو طرح مهم كار ساده ای نبود كه بتوان حتی آن را مطرح كرد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور