تبیان، دستیار زندگی
آیت‌الله نورمفیدی سابقه درخشان دكتر رضایی را یادآور شد و خاطرنشان كرد: وقتی برنامه‌های شما را خواندم،‌ فهمیدم كه بعد از جنگ هم بیكار نبوده‌اید و فكر كرده‌اید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قصد نداشتم وارد عرصه شوم
محسن رضایی

دكتر محسن رضایی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان گلستان با آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش ایفنا نیوز، دکتر رضایی در این دیدار روند حضور خود در انتخابات را برای آیت‌الله مفیدی تشریح كرد و گفت: قصد نداشتم وارد عرصه شوم و بیشتر قصدم این بود كه فرد دیگری بیاید كه چنین برنامه‌هایی را در حوزه اقتصاد و دیگر حوزه‌ها داشته باشد و من به او كمك كنم اما دوستان کاندیدا نشدند و به همین خاطر خود به میدان آمدم.

آیت‌الله مفیدی نیز در این ملاقات صمیمانه، داستان حضرت موسی(ع) و وعده یوم‌الله خداوند به وی را یادآور شد و ادامه داد: هر نعمتی از نعمت‌های الهی را باید شكر كرد ولی نعمت نجات از بالاترین نعمت‌هاست؛ یكی از راه‌های شكر نعمت هم مساله مدیریت است چون مدیریت علمی و اساسی زمینه‌های رشد را فراهم می‌كند.

وی افزود: در دوران جنگ هم اگر ما همه امكانات در یك گروه یا محدوده خاصی محدود می‌شد هرگز به این پیشرفت‌ها نائل نمی‌شدیم پس باید فضای كشور را برای نیروهای توانمند و قدر باز كنیم تا موفق باشیم.

قصد نداشتم وارد عرصه شوم و بیشتر قصدم این بود كه فرد دیگری بیاید كه چنین برنامه‌هایی را در حوزه اقتصاد و دیگر حوزه‌ها داشته باشد و من به او كمك كنم اما دوستان کاندیدا نشدند و به همین خاطر خود به میدان آمدم

آیت‌الله مفیدی اظهار داشت: من برنامه‌و صحبت‌های شما را گوش كردم این دولت ائتلافی شما كار بزرگ و خطیری است؛ همین كه می‌خواهید آدم‌های توانمند را با افكار و گرایش‌های مختلف دور هم جمع كنید كار بسیار بزرگی است اما باید بدانید كه مدیریت اینها هم باید قوی‌ترین و مقتدرترین باشد.

رضایی نیز در پاسخ به آیت‌الله نورمفیدی گفت: اگر در زمان جنگ هم بنا را بر این می‌گذاشتیم كه از افراد یا گروه‌های خاص استفاده كنیم پیروز نمی‌شدیم. الان هم دلیلی ندارد كه برای رفع فقر و گرانی و بیكاری از همه نیروها استفاده نكنیم.

وی افزود: اگر من دولت را به دست بگیرم از وزرایی استفاده خواهم كرد كه هر كدام در قواره رئیس‌جمهور هستند. من در زمان جنگ هم به وحدت فرماندهی اعتقاد نداشتم.

رضایی در ادامه گفت: برنامه و طرح داشتن برنامه یك نامزد ریاست‌جمهوری مساله مهمی است و من با طرح و برنامه به میدان آمدم. هرگز هم قبول ندارم كه رئیس‌جمهور بعد از 4 سال بیاید و بگوید نگذاشتند كار كنم.

وی تصریح کرد: من با چشم باز آمدم مشكلات را می‌دانم و مسوولیت قبول می‌كنم بعد از 4 سال هم خود به مردم پاسخگو خواهم بود.

در این دیدار آیت‌الله نورمفیدی سابقه درخشان دكتر رضایی را یادآور شد و خاطرنشان كرد: وقتی برنامه‌های شما را خواندم،‌ فهمیدم كه بعد از جنگ هم بیكار نبوده‌اید و فكر كرده‌اید؛ دولت ائتلافی شما اگر محقق شود تحول بزرگی را شاهد خواهیم برد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور