تبیان، دستیار زندگی
اسرائیل هم دیگر دریافته است، حمله به ایران وضعیت منطقه را به شدت بر هم می ریزد و نمی توان با این روش با ایران برخورد كرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با ایران نمیتوان درافتاد

مایک مولن

ژنرال مولن : اسرائیل هم فهمیده با ایران نمی توان در افتاد

رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا تاكید كرد كه اسرائیل هم دیگر فهمیده است، حمله به ایران ضمن بی تاثیر بودن، وضعیت منطقه را به شدت به هم می ریزد.

به گزارش خبرگزاری آسوشتیدپرس، «مایكل مولن» در نشست امنیتی «اسپن» كه در موسسه اسپن در واشنگتن برگزار شد، اعلام كرد كه معتقد است ایران حتی با وجود افزایش تحریم ها علیه این كشور نیز تلاش برای دستیابی به اهداف هسته ای خود را همچنان ادامه خواهد داد و حتی این تحریم ها نیز نخواهد توانست ایران را از پیگیری برنامه هسته ای باز دارد.

رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا در این نشست در حالی كه سعی داشت برنامه هسته ای كاملا صلح آمیز ایران را تسلیحاتی جلوه دهد، مدعی شد: دستیابی به تسلیحات هسته ای برای ایران بسیار خطرناك است و هیچ دلیلی وجود ندارد كه به تضمین های ایران در خصوص اینكه در حال پیگیری برنامه هسته ای صلح آمیز است، اعتماد كنیم.

این در شرایطی است كه آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش های خود مكررا بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران و تطابق كامل آن با توافقات بین المللی تاكید كرده است.

مولن ادامه داد: به هر حال اقدام نظامی علیه ایران كاملا تخریب كننده خواهد بود و من معتقدم كه اسرائیل به عنوان متحد آمریكا متوجه این موضوع است.

اسرائیل هم دیگر دریافته است، حمله به ایران وضعیت منطقه را به شدت بر هم می ریزد و نمی توان با این روش با ایران برخورد كرد

بنا بر این گزارش، مولن این اظهارات را در پاسخ به سوالی كه در رابطه با ارزیابی وی از ادعاهای «لئون پانتا» رئیس سازمان جاسوسی آمریكا (سیا) درباره برنامه هسته ای ایران پرسیده شده بود، مطرح كرد.

وی همچنین به تازگی از سفر اخیر خود به چند كشور از جمله افغانستان، پاكستان و سرزمین های اشغالی بازگشته است. رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا در تل آویو با «گابی اشكنازی» همتای صهیونیست خود دیدار و در رابطه با برنامه هسته ای ایران با وی بحث و گفت وگو كرد. وی در رابطه با این سوال كه آیا رژیم صهیونیستی به آمریكا فرصت خواهد داد تا شاهد نتیجه سیاست های كنونی آمریكا در قبال ایران باشد یا خیر، گفت: معتقدم كه آمریكا و اسرائیل در سیاست های كنونی خود در قبال ایران همسو هستند.

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی مولن اعلام كرد كه برای مقابله با برنامه هسته ای ایران، ایده و راهكار حمله نظامی به [تاسیسات هسته ای] این كشور موثر و عملی نیست.

وی تصریح كرد كه اسرائیل هم دیگر دریافته است، حمله به ایران وضعیت منطقه را به شدت بر هم می ریزد و نمی توان با این روش با ایران برخورد كرد.

این در حالی است كه لئون پاشا رئیس پلیس سازمان سیا هم روز دوشنبه تاكید كرده بود هیچ نوعی از تحریم قادر به متوقف كردن اراده ایران نخواهد بود.

تنظیم:س.آقازاده