تبیان، دستیار زندگی
ساعت 10 : پس از صرف صبحانه ، كه بهتر است مخلوطی از شیر، میوه و مواد غذایی مقوی باشد، اولین احساس گرسنگی تقریباً در این ساعت پدیدار می شود. در چنین حالتی توان بالای خود را با خوردن شكلات پایین نیاورید، بلكه با مواد مقوی و پر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هنگام گرسنگی در میان وعده ها از چه مواد غذایی استفاده كنیم؟

ساعت 10 : پس از صرف صبحانه ، كه بهتر است مخلوطی از شیر، میوه و مواد غذایی مقوی باشد، اولین احساس گرسنگی تقریباً در این ساعت پدیدار می شود. در چنین حالتی توان بالای خود را با خوردن شكلات پایین نیاورید، بلكه با مواد مقوی و پر انرژی مانند میوه و ماست ، گرسنگی خود را برطرف كنید.

ساعت 12 : اگر پس از صرف غذای سنگینی كه در رستوران محل كار عرضه می شود، احساس خستگی می كنید، با صرف مقدار فراوانی سالاد ، می توانید از این حالت رهایی یابید. یك بشقاب سبزیجات خوراكی می تواند شما را پس از صرف ناهار دوباره سرحال و آماده كار كند.

اگر رستوران محل كار این غذای مقوی را عرضه نمی كند، می توانید از خانه، غذا و سالاد مناسب را به محل كار خود بیاورید.

ساعت 16 : در این ساعت میزان قند خون كاهش می یابد. در نتیجه، احساس خستگی می كنید ، در این صورت میل به خوردن مواد شیرینی افزایش می یابد. ولی شما به جای آن، موز یا میوه های شیرین بخورید. با این كار دوباره میزان قند خون خود را افزایش می دهید. شكلات برای مغز شما پس از یك لذت كوتاه ، یك استراحت فكری  دراز مدت به همراه دارد.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.