تبیان، دستیار زندگی
اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلات جنسی خود یا همسرتان مثل اوایل ازدواجتان نیست زمان آن رسیده تغییراتی در برنامه‌ی غذایی‌تان بدهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

4 راهکار تغذیه‌ای برای افزایش قوای جنسی


اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلات جنسی خود یا همسرتان مثل اوایل ازدواجتان نیست زمان آن رسیده تغییراتی در برنامه‌ی غذایی‌تان بدهید.

در این مطلب کوتاه 4 توصیه‌ی غذایی برایتان داریم که عواطف و نیازهایتان را زنده می‌کند. با ما همراه باشید.

قهوه

قهوه بنوشید

نوشیدن قهوه به خصوص اگر عادت به آن نداشته باشید به راحتی بخش‌هایی از مغزتان را فعال می‌کند که تأثیر زیادی روی زنده شدن عواطف و نشاط جنسیتان دارد. این را ما نمی‌گوییم بلکه نتایج پژوهشی که در سال 2005 در دانشگاه ساوت وسترن آمریکا انجام شده نشان می‌دهد. پس خودتان را یک فنجان قهوه مهمان کنید.

رژیم مدیترانه ای

رژیم مدیترانه‌ای بر هر درد بی درمان دواست

محققان ایتالیایی روی زنانی که دچار سندروم متابولیک بوده‌اند مطالعاتی انجام داده  و مشاهده کردند زمانی که این خانم‌ها رژیم مدیترانه‌ای را دنبال کردند بهبود چشمگیری در عواطف و تمایلات جنسیشان مشاهده شده است.

سندروم متابولیک از مجموعه‌ی شرایطی مانند فشار خون بالا، چاقی دور شکم و حالت مقاومت به انسولین ناشی می‌شود.

اگر نمی‌دانید رژیم مدیترانه‌ای چه نوع رژیمی است باید به طور خلاصه بگوییم در این رژیم مصرف میوه و سبزیجات حرف اول را می‌زند.

نوشیدن قهوه به خصوص اگر عادت به آن نداشته باشید به راحتی بخش‌هایی از مغزتان را فعال می‌کند که تأثیر زیادی روی زنده شدن عواطف و نشاط جنسیتان دارد

مصرف گوشت قرمز به حداقل می‌رسد و به جای آن ماهی مصرف می‌شود. روغن زیتون نیز نقش موثری در این رژیم بازی می‌کند. توجه داشته باشید این رژیم به لاغری و زیبایی اندام نیز کمک زیادی می‌کند.

شکلات سیاه

چه می‌کند شکلات سیاه

شکلات تأثیر مستقیمی روی هورمون‌های جنسی نمی‌گذارد اما این ماده‌ی غذایی پرطرفدار باعث ترشح بیشتر هورمون سروتونین می‌شود. این هورمون احساس آرامش و خوشی ایجاد می‌کند.

البته حواستان باشد زیاده‌روی نکنید. مصرف یک یا دو مربع شکلات سیاه با کیفیت در روز کافی است و مصرف زیادی آن کالری زیادی به بدن تحمیل می‌کند. برای همین هم امکان چاقی را بالا می‌برد.

ماست پروبیوتیک

بفرمایید ماست پروبیوتیک

نتایج پژوهشی که در دانشگاه ماساچوست ایالات متحده‌ی آمریکا و روی موش‌های آزمایشگاهی انجام شده نشان می‌دهد موش‌های نری که ماست پروبیوتیک خورده‌اند بیضه‌های بزرگ‌تر داشته‌اند.

قدرت باروری این موش‌ها در مقایسه با موش‌هایی که مواد غذایی چرب و فاقد فیبرهای لازم مصرف کرده‌اند نیز بیشتر بوده است. موش‌های ماده‌ی این پژوهش نیز با مصرف ماست پروبیوتیک قدرت باروری و شیردهی بیشتری کسب کرده‌اند.

برای افزایش قدرت و نشاط جنسی خود از مصرف این ماست‌ها غافل نشوید.

ترجمه: فاطمه مهدی پور

بخش تغذیه و آشپزی تبیان


منبع:plaisirssante

مطالب مرتبط:

تـغذیه و باروری

خوراکی‌هایی برای افزایش باروری

غذاهایی برای افزایش قدرت باروری

نقش تغذیه صحیح و فعالیت بدنی در باروری زنان

درمان ناباروری مردان با غذا

تاثیر رژیم غذایی بر باروری

چاقی مسبب نازایی در زنان و مردان

تاثیر تغذیه بر افزایش باروری

تغذیه درمانی ناباروری

کنترل اندومتریوز با رژیم غذایی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.