تبیان، دستیار زندگی
این ماه عسل هم برای خودش ماجرای شده. حالا نوبت قائم مقام ریاست شبکه سه است که بگوید ماه عسل، مثل سال های گذشته است و مخاطبش کم نشده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بینندگان ماه عسل، کم نشده اند!

ماه عسل

این برنامه ماه عسل شبکه سه هم برای خودش ماجرایی شده. از قائم مقام ریاست شبکه سه سیما، درباره ماه عسل پرسیده اند و اینکه آیا عوض شدن مجری این برنامه، در کاهش مخاطبان آن نقش داشته یا نه. او هم نه گذاشته و نه برداشته و گفته که با سال های قبل تفاوتی نداشته.

دیگر مدت ها است که خیلی ها، به ماه عسل شبکه سه عادت کرده اند و دقیقه های مانده به افطار ماه مبارک را، با این برنامه سپری می کنند. اما امسال، چند خبر و شایعه سر زبان ها افتاد که توجه ها را بیشتر از گذشته به این برنامه جلب کرد.

اولین خبر، این بود که ماه عسل سال گذشته، با اجرای احسان علیخانی، بیشترین انتقادهای مردمی را بین برنامه های ماه رمضان سال گذشته داشته است. دومین خبر هم، این بود که تهیه کننده ماه عسل امسال، عوض شد؛ یعنی احسان علیخانی و زاهدی، دیگر تهیه کننده های این برنامه شاخص شبکه سه نبودند. بعد از آن، از زبان تهیه کننده امسال این برنامه، در رفت که قرار است فرزاد حسنی، به شبکه سه برگردد و اجرای ماه عسل را بر عهده بگیرد. طرفداران این مجری شناخته شده و جنجالی، خوشحال شدند و کل اینترنت را از این اتفاق پرکردند.

حالا ماه عسل به نیمه رسیده است و خیلی ها معتقدند که این برنامه شاخص ماه مبارک، بیننده های پر و پاقرص سال های گذشته اش را ندارد و به شدت، با ریزش مخاطب روبه رو بوده. اما رضایت، قائم مقام ریاست شبکه سه، نظر دیگری دارد.  هاشم رضایت، گفته که همه مجری های همه برنامه های رادیویی و تلویزیونی، بالاخره منتقدانی دارند و طرفدارانی

بعد از این خبر، شایعه حضور حسن جوهرچی هم سر زبان ها افتاد. همه منتظر بودند که تکلیف مجری این برنامه مشخص شود که ناگهان و تنها دو ساعت مانده به آغاز این مجموعه، حسن جوهرچی به عنوان مجری انتخاب شد. البته تهیه کننده و بخشی از گروه ماه عسل، از این انتخاب راضی نبودند؛ اما سفارش ریاست شبکه سه این بود که جوهرچی، انتخاب شبکه برای اجرای ماه عسل باشد. این اتفاق، واکنش های مثبت و منفی زیادی را در رسانه ها ایجاد کرد و علاقه مندان علیخانی و حسنی هم در فضای مجازی، حسابی از خجالت شبکه سه و ماه عسل بدون مجری محبوب شان، در آمدند. البته جوهرچی در مصاحبه هایش گفت که قصد ندارد درباره این ماجراها حرف بزند و سوژه رسانه های حاشیه ساز شود.

حالا ماه عسل به نیمه رسیده است و خیلی ها معتقدند که این برنامه شاخص ماه مبارک، بیننده های پر و پاقرص سال های گذشته اش را ندارد و به شدت، با ریزش مخاطب روبه رو بوده. اما رضایت، قائم مقام ریاست شبکه سه، نظر دیگری دارد.  هاشم رضایت، گفته که همه مجری های همه برنامه های رادیویی و تلویزیونی، بالاخره منتقدانی دارند و طرفدارانی.

او گفته که ماه عسل، مثل سال های گذشته است و بعضی ها زنگ می زنند به سازمان و انتقاد می کنند و بعضی های دیگر هم طرفداری. او همچنین مدعی شده که ماه عسل امسال، تا الان بیننده های زیادی داشته. البته آقای قائم مقام شبکه سه، این را هم گفته که همه موفقیت یک برنامه به مجری آن نیست، که به مهمانان و خوش صحبت بودن آن ها هم بر می گردد و این نکته را، نباید فراموش کرد. ما که نمی دانیم آقای قائم مقام راست می گویند، یا منتقدان و کسانی که از تغییر سبک ماه عسل، احساس عدم رضایت می کنند. ان شاء الله تا آخر ماه مبارک منتظر می نشینیم تا دوستان نظرسنجی کنند و تکلیف ما را رسانه ها را هم مشخص کنند.


عیسی محمدی

گروه هنر تبیان