تبیان، دستیار زندگی
ونی آبی فرهنگسرای قرآن در بخش هنری نمایشگاه قرآنی رمضان المبارك مجموعه ای با عنوان سمفونی آبی كه شامل 30 تابلوی گرافیكی با محتوای «بسم الله الرحمن الرحیم» می باشد را به نمایش گذاشته است. به گزارش ایسكا این تابلوها كه با گزینش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش بسم الله الرحمن در مجموعه سمفونی آبی

فرهنگسرای قرآن در بخش هنری نمایشگاه قرآنی رمضان المبارك مجموعه ای با عنوان سمفونی آبی كه شامل 30 تابلوی گرافیكی با محتوای «بسم الله الرحمن الرحیم» می باشد را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایسكا این تابلوها كه با گزینش رنگ آبی به عنوان رنگ زمینه، نام سمفونی آبی را برای خود برگزیده است، دارای فرم های گرافیكی اسلیمی و مذهبی است كه از تركیب بسم الله الرحمن الرحیم بر روی بوم ها 90×120 سانتی متری ایجاد شده است. در خلق این تابلوها تلاش شده است تا با نگاهی متفاوت به كلمه، بیننده را در سفری ماورائی به اعماق هستی با خود همراه سازد و در این راه با هماهنگی كلمات، موسیقی جدیدی را خلق نموده كه فقط در دایره ی آفرینش و در هاله ی نام آفریدگار هستی می توان آن را شنید. این تابلوها از آثار آقای امیر شایسته تبار می باشد. این هنرمند خلاق و نوآور از 18 سال پیش فعالیت خود را در رشته های هنری آغاز كرده است و برای خلق مجموعه ی سمفونی آبی بیش از 4 سال زمان صرف كرده است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به نمایشگاه قرآنی رمضان المبارك واقع در تهران ـ فرهنگسرای بهمن از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید نمایند.