تبیان، دستیار زندگی
مسوولان صدا و سیما همچنان به پرداخت دستمزدهای غیرمعقول به بازیگران اصرار دارند و اخیرا برای حضور سی روزه یک بازیگر مرد در سریالی تلویزیونی، مبلغ 150 میلیون تومان به وی پرداخت کرده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستمزد 150 میلیونی یک بازیگر!


مسوولان صدا و سیما همچنان به پرداخت دستمزدهای غیرمعقول به بازیگران اصرار دارند و اخیرا برای

حضور سی روزه یک بازیگر مرد در سریالی تلویزیونی، مبلغ 150 میلیون تومان به وی پرداخت کرده اند


دستمزد 150 میلیونی یک بازیگر!

در سال های اخیر پرداخت دستمزدهای کلان به بازیگران تلویزیون به معضلی جدی تبدیل شده و باعث افزایش دستمزد بازیگران و افزایش هزینه تولید فیلم های سینمایی شده است اما مسوولان صدا و سیما به جای اصلاح این وضعیت، همچنان به پرداخت دستمزدهای غیرمعقول به بازیگران اصرار دارند و اخیرا برای حضور سی روزه یک بازیگر مرد در سریالی تلویزیونی، مبلغ 150 میلیون تومان به وی پرداخت کرده اند.

این سریال که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، اثری نمایشی و اکشن است که در آن چند بازیگر چهره نیز حضور دارند. دستمزد پرداخت شده به این بازیگر سبب شده تا برای انتخاب عوامل حداقل هزینه در نظر گرفته شود و به همین دلیل اغلب عوامل با دستمزدهای اندک در این سریال حضور یافتند. صدا و سیما اکنون برای نقش اول سریال های تلویزیونی خود مبالغی بین 20 تا 30 میلیون تومان به صورت ماهانه به بازیگران پرداخت می کند که این موضوع سبب شده تا این بازیگران رغبت کمتری برای حضور در سینما داشته باشند.

صدا و سیما اکنون برای نقش اول سریال های تلویزیونی خود مبالغی بین 20 تا 30 میلیون تومان به صورت ماهانه به بازیگران پرداخت می کند که این موضوع سبب شده تا این بازیگران رغبت کمتری برای حضور در سینما داشته باشند.

سال گذشته نیز برای تولید یک تله فیلم با موضوع دفاع مقدس در مرکز سیما فیلم، به دستور و تاکید مسوولان این مرکز از بودجه 150 میلیون تومانی کل فیلم، 110 میلیون تومان دستمزد به بازیگر نقش اول پرداخت شد که این بازیگر نیز با پایان قرارداد خود از همراهی با پروژه انصراف داد و کارگردان مجبور شد تا با طراحی یک صحنه شهادت، با تغییر فیلم نامه این بازیگر را شهید کرده و فرد دیگری را جایگزین او کند! این فیلم به دلیل عدم تامین بودجه در مرحله صداگذاری و موسیقی متوقف است و تحرک مشخصی برای انجام امور فنی و آماده سازی آن صورت نگرفته است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:سینمای ایران