تبیان، دستیار زندگی
كیانو ریوز با فیلم تازه‌اش وارد یك دنیای دلهره‌آور و پرمرز و راز سیاسی می‌شود. «كارتاگنا» فیلم جدید این بازیگر بیروتی‌تبار، یك اكشن ماجراجویانه با پس‌زمینه‌ای سیاسی است كه توسط روپرت‌ویت كارگردانی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در كلمبیا چه خبر است...؟!

در كلمبیا چه خبر است...؟!

«كارتاگنا» فیلم جدید این بازیگر بیروتی‌تبار، یك اكشن ماجراجویانه با پس‌زمینه‌ای سیاسی است كه توسط روپرت‌ویت كارگردانی می‌شود.

كیانو ریوز با فیلم تازه‌اش وارد یك دنیای دلهره‌آور و پرمرز و راز سیاسی می‌شود.

«كارتاگنا» فیلم جدید این بازیگر بیروتی‌تبار، یك اكشن ماجراجویانه با پس‌زمینه‌ای سیاسی است كه توسط روپرت‌ویت كارگردانی می‌شود.

فیلم به صورت محصول مشترك آمریكا و فرانسه تهیه می‌شود و تهیه‌كنندگانش از آن به عنوان اثری اسم می‌برند كه در بین «ارتباط فرانسوی» و «مایكل كلایتون» قرار دارد. در قصه فیلم، ریوز نقش یك مامور مخفی را دارد كه با لباس مبدل راهی انجام ماموریت‌های مهم و خطرناك می‌شود.

او كه در كلمبیا كار و زندگی می‌كند، درگیر توطئه‌ای می‌شود كه طی‌آن با دلالان بزرگ موادمخدر و مامورهای مخفی بین‌المللی رودررو می‌شود. از آنجا كه از كشور كلمبیا به عنوان یكی از مراكز اصلی تولید و توزیع مواد مخدر اسم برده می‌شود، لوكیشن فیلم «كارتاگنا، این كشور آمریكای‌جنوبی است. فیلمبرداری فیلم شهریورماه شروع می‌شود و قرار است در ماه‌های پایانی سال 2010 روی پرده سینماها برود.

اكثر بازیگران فیلم انتخاب شده‌اند ولی تهیه‌كنندگان آن ترجیح داده‌اند فعلا نام آنان را اعلام نكنند. كیانو ریوز كه با فیلم «سرعت» به صورت چهره‌ای مطرح درآمد، در سه‌گانه «ماتریكس» هم‌بازی كرد كه نمایش موفقیت‌آمیز بین‌المللی داشت. تابستان گذشته از وی فیلم علمی- تخیلی «روزی كه زمین از حركت ایستاد» روی پرده سینماها رفت. این فیلم كه با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شد، نسخه دوباره‌سازی یك اثر موفق كلاسیك به همین نام بود.

قرار است قسمت دوم این فیلم هم به زودی جلوی دوربین برود. در قصه قسمت اول، یك موجود فضایی با سفینه‌اش به زمین برخورد می‌كند. او از یك سیاره دوردست به زمین آمده تا آدم‌ها را از خطر یك فاجعه محیط‌زیستی آگاه كند. او روی زمین با یك پسر بچه دوست می‌شود و پس از آنكه خودش را به شكل آدم‌ها درمی‌آورد، راهی انجام ماموریت خود می‌شود. نقش این آدم‌آهنی بیگانه فضایی را كیانو ریوز بازی می‌كرد. سازندگان قسمت دوم فیلم، خط اصلی قصه آن را افشا نكرده‌اند.

منبع : همشهری

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی