تبیان، دستیار زندگی
محسن علی‌اكبری تهیه كننده فیلم‌سینمایی كتاب قانون اظهار امیدواری كرد كه این فیلم با توجه به مضمونی كه دارد هم‌تراز فیلم «اخراجی‌ها» فروش كند.محسن علی‌اكبری با توجه به آغاز اكران فیلم كتاب قانون از روز چهارشنبه اظهار داشت: توقع ما این بود كه سینماهای تهران
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«كتاب قانون» ركورد «اخراجی‌ها» را می‌شکند

کتاب قانون

اكران با 30 سینما در تهران و شهرستان‌ها؛

محسن علی‌اكبری (تهیه‌كننده): «كتاب قانون» ركورد «اخراجی‌ها» را می‌شکند

محسن علی‌اكبری تهیه كننده فیلم‌سینمایی كتاب قانون اظهار امیدواری كرد كه این فیلم با توجه به مضمونی كه دارد هم‌تراز فیلم «اخراجی‌ها» فروش كند.محسن علی‌اكبری با توجه به آغاز اكران فیلم كتاب قانون از روز چهارشنبه اظهار داشت: توقع ما این بود كه سینماهای تهران با تعداد قابل قبولی به نمایش فیلم بپردازند ولی ظاهرا چون به پخش كننده دیر اطلاع داده شده بود این تعداد به 18 سینما رسیده است.

وی افزود: گروه آزادی كه نمایش دهنده فیلم كتاب قانون است یكی از بهترین سینماهای پایتخت است و رتبه اول را دارد ولی متاسفانه ما نتوانستیم زیر مجموعه‌های خوبی برای آن داشته باشیم اما مطمئنم كه سینما داران با شروع اكران فیلم درخواست نمایش آن را داشته باشند.

محسن علی‌اكبری تهیه كننده فیلم‌سینمایی كتاب قانون اظهار امیدواری كرد كه این فیلم با توجه به مضمونی كه دارد هم‌تراز فیلم «اخراجی‌ها» فروش كند.

این تهیه كننده با اشاره به فروش فیلم «مریم مقدس» اظهار داشت: نمایش مریم مقدس در سینماها با 3 سینما شروع شد ولی در پایان به 31 سینما رسید. در مورد فیلم «كتاب قانون» نیز این توقع و پیش‌بینی وجود دارد كه به دلیل پرمخاطب بودنش سینما داران نسبت به آن اظهار تمایل كنند.

وی افزود: ما دوست داشتیم سینمای فرهنگ با توجه به اینكه این فیلم با دو سال توقیف روبرو بود و حتی از حضور در جشنواره فیلم فجر و جشنواره شهر محروم شد به جمع گروه نمایش دهنده آن بپیوندد و از آنجایی كه این سینما متعلق به بدنه دولت است و با توجه به اینكه وزیر ارشاد نسبت به آن دید مثبتی داشتند احتمالا پیش‌بینی می‌شود كه این سینما نیز به گروه ما بپیوندد.

علی‌اكبری درباره نمایش این فیلم در شهرستان‌ها گفت: تاكنون درخواست‌های متعددی از سینماهای شهرستان برای نمایش فیلم داشتیم اما ظاهرا كمبود كپی‌ها باعث شده است كه در 12 شهرستان اكران فیلم را شروع كنیم.

اما ما قصد داریم 50 كپی از این فیلم را در سطح كشور به اكران درآوریم و شهرستان‌های بزرگی چون اصفهان، شیراز، مشهد همزمان با تهران این فیلم را به نمایش در می‌آورند.

وی در انتها اظهار امیدواری كرد به دلیل قابلیت فراوان فیلم در جذب مخاطب و خصوصیاتی كه این فیلم دارد بتواند ركوردی همتراز با اخراجی‌ها داشته باشد.

به گزارش فارس اكران فیلم كتاب قانون از روز چهارشنبه این هفته در گروه سینمای آزادی آغاز می‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی