تبیان، دستیار زندگی
این داستان‌نویس گفت: رمان «آوازهای ممنوع» كه توسط انتشارات قدیانی به چاپ خواهد رسید، در خصوص چالش نسل گذشته با نسل امروز است كه هر كدام حرف‌ها و مشكلات خود را دارند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای پادرمیانی امام (ره) برای دو عاشق

قاسمعلی فراست

قاسمعلی فراست در «عشق منعی ندارد» روایت كرد

رمان‌های «آوازهای ممنوع» و «عشق منعی ندارد» از «قاسمعلی فراست» به زودی چاپ خواهد شد.

این داستان‌نویس گفت: رمان «آوازهای ممنوع» كه توسط انتشارات قدیانی به چاپ خواهد رسید، در خصوص چالش نسل گذشته با نسل امروز است كه هر كدام حرف‌ها و مشكلات خود را دارند. این چالش،نخست به صورت تخاصم و تخالف خود را هویدا می‌سازد ولی در طول رمان به هم نزدیك می‌شوند و در پایان رمان یك همزبانی بین آنها پدید می‌آید.

وی در خصوص رمان دوم افزود: رمان «عشق منعی ندارد» كه توسط انتشارات عروج چاپ خواهد شد، موضوع و محتوای عشقی دارد و مربوط به سیره رفتاری امام خمینی (ره) است.داستان در خصوص علاقه بین دو جوان در زمان جنگ تحمیلی است كه امام در آن زمانی كه اوج جنگ و مسائل اقتصادی بود،این مساله را پیگیری می‌كردند.در این مساله پدر و مادر دختر مزاحم این مهر دو طرفه بودند اما امام پیگیری می‌كردند كه چه شد و قضیه به كجا رسید و بر سر این دو جوان چه آمد،تا آنجا كه فهمیدند كل مسائل حل و تخاصم‌ها برطرف شده است. برای من جالب بود كه كسی با این همه مشكلات و مسایل مملكتی نگران این قضیه باشند.

فراست افزود: چهره واقعی ایشان را باید در همین لطایف و ظرائف جستجو نمود. امام تنها یك آدم مبارز و مخالف استكبار نبودند،بلكه انسانی چند وجهی و چند بُعدی بودند كه وظیفه ماست با تورق زندگی ایشان، این بزرگ را بهتر بشناسیم و بشناسانیم.

منبع : خبرگزاری فارس