تبیان، دستیار زندگی
حکم که صادر شد، باید اجرا بشه، اگه بترسی، تاخیر کنی، یا جا بزنی، حکم خودت صادر می شه ... » ماهیت پول خرید و فروش است. آنانی که میان پول و معامله زندگی می کنند، عاقبت به صدور حکم یكدیگر می رسند.رضا معروفی خود صاحب حکم است، اما آن را اجرا هم می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود موسیقی تیتراژ فیلم حکم

حکم

بشنوید دانلود کنید

خلاصه داستان:

« حکم که صادر شد، باید اجرا بشه، اگه بترسی، تاخیر کنی، یا جا بزنی، حکم خودت صادر می شه ... » ماهیت پول خرید و فروش است. آنانی که میان پول و معامله زندگی می کنند، عاقبت به صدور حکم یكدیگر می رسند.رضا معروفی خود صاحب حکم است، اما آن را اجرا هم می کند. او سهند را امان می دهد، به خانه می آورد و برای گرفتاری اش چاره ای می یابد. محسن و فروزنده هر دو جوانند و عاشق؛ محسن اما خون و اسلحه و پول را انتخاب می کند. حتی در مقابل فروزنده حکم صادر می شود.

نویسنده و كارگردان: مسعود كیمیایی

تهیه كننده: مسعود كیمیایی، كارگاه آزاد فیلم - سرمایه گذار: غلامرضا شریفی

بازیگران:

عزت‌الله انتظامی، خسرو شكیبایی، لیلا حاتمی، بهرام رادان، پولاد كیمیایی و مریلا زارعی و با شركت: لادن طباطبایی، كارینا كیمیایی، داوود عمادی، علی اصغر طبسی، یوسف آزاد، ناهید‌خیرابی، فرزانه ارسطو و لیلا بوشهری و با حضور: سعید پیردوست، داریوش اسدزاده ، اكبر معززی و جلال پپیشوائیان و با معرفی میترا صالحی، بهرام فتاحی، محسن هنرمند و سعید روحانی

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست

تدوین: جعفر پناهی

موسیقی: مسعود كیمیایی، جعفر پناهی

طراح صحنه و لباس: كیوان مقدم

طراح چهره پردازی: عاطفه رضوی

صدا: اسحاق خانزادی

عكاس: بابك برزویه