تبیان، دستیار زندگی
برای اولین بار در ایران می خواهیم دوره آموزش هندسه پویا (Dynamic Geometry) را برگزار کنیم. این دوره مختص معلم های هندسه است. در حقیقت ما می خواهیم با کمک آقای امین‌الرعایا استفاده از هندسه پویا را در سر کلاس هندسه یاد بگیریم، تا کیفیت آموزش را بالا ببریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره مجازی هندسه پویا

برای اولین بار در ایران می خواهیم دوره آموزش هندسه پویا (Dynamic Geometry)  را برگزار کنیم. این دوره مختص معلم های هندسه است. در حقیقت ما می خواهیم با کمک آقای امین‌الرعایا استفاده از هندسه پویا را در سر کلاس هندسه یاد بگیریم، تا کیفیت آموزش را بالا ببریم. در مورد   نرم افزار  ژئوجبرا که در دوره مورد استفاده قرار می گیرد, ما که تعریف های زیادی شنیده ایم و احتمالا شما هم یک چیز هایی باید شنیده باشید. جالب اینکه علی‌رغم خیلی حرفه ای و کامل بودن Free است و در ضمن یک سری از دانشمندان درست و حسابی استرالیایی آن را درست کرده اند و‌ دیگر اینکه این نرم افزار کاملاً فارسی است!

این دوره در واقع یک سورپریز از طرف تبیان به معلم هاست. این همه سال، گفتند تکنولوژِی در کلاس بی فایده هست و از این حرفها... اما حالا خواهید دید بالاخره یکی پیدا شد نشون بده نه بابا میشه! همین الانش چند نفر از معلم ها قراره امسال هندسه رو به شکل پویا درس بدند. میگید نه! یه سری بزنید به  وبلاگ هندسه پویا  قانع شدید!

دوره مجازی هندسه پویا