تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی در واكنش به هك كردن برخی از سایت های شیعی از سوی وهابی ها این كار را دلیل ضعف و واماندگی آنها در برابر شیعه دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آيت الله مكارم شيرازي در واكنش به هك برخي سايت هاي شيعه:

هك كردن سايت‌هاي شيعه از سوي وهابي‌ها حكايت از عجز و ناتواني آنها در برابر شيعيان دارد

مکارم شیرازی،هک سایت،شیعه

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي در واكنش به هك كردن برخي از سايت هاي شيعي از سوي وهابي ها اين كار را دليل ضعف و واماندگي آنها در برابر شيعه دانست.

به گزارش خبرگزاري رسا، حضرت آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليددر ادامه سلسله مباحث تفسيري قرآن در حرم حضرت معصومه با اشاره به هك برخي پايگاه‌هاي اينترنتي شيعي گفت: اين حركت نشان مي‌دهد كه وهابيان پاسخ محكم و منطقي در برابر شيعه ندارند.

وي تصريح كرد: وهابيت با اين كار ثابت كرد كه شيعه بر حق است و نمي‌توانند در برابر آنها ايستادگي كنند.

اين مرجع تقليد تأكيد كرد: در دنياي كنوني همگان مي‌توانند به راحتي در فضاي مجازي به تبليغ بپردازند، ولي گروهي به نام وهابيت مانع اين تبليغات مي‌شوند.

وي اظهار داشت: وهابيت تصور مي‌كند با محو پايگاه‌هاي اينترنتي شيعي مي‌تواند مانع پيشرفت اسلام شود در حالي كه هر روز شاهد گسترش فرهنگ شيعه در جهان هستيم.

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي گفت: از اين پس شاهد استقبال جوانان اهل سنت به مذهب شيعه خواهيم بود تا اينكه حقيقت شيعه را به خوبي بشناسند.

وي يادآوري كرد: اين حركت وهابيت هم مانند داستان ابراهيم خليل است كه بت پرستان جواب منطقي نسبت به ابراهيم نداشتند.

گفتني است، در اقدامي تخريبي شماري از سايت هاي شيعي هك شد كه از آن جمله سايت هاي حضرات آيات مكارم شيرازي، تبريزي و سيستاني نيز از دسترس خارج شدند.

بر همين اساس و طبق اعلام بخش فني دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي، دامنه هاي makaremshirazi.org , makaremshirazi.net, makaremshirazi.com , amiralmomenin.org متعلق به اين پايگاه به طور موقت از دسترس خارج بوده و پايگاه اينترنتي حضرت آيت الله مكارم شيرازي از طريق آدرس هاي www.makarem.ir , www.amiralmomenin.net در دسترس مي باشد