تبیان، دستیار زندگی
ند  طلاب و فضلای حوزة علمیة شهرستان ورامین، با انتشار بیانیه‌ای، توهین به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) در نشریة «تجلی» محكوم كردند و خواستار پی‌گیری قضایی عوامل آن شدند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا از ورامین، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلاب حوزه علمیه ورامین، توهین به مقدسات را محكوم كردند

طلاب و فضلای حوزة علمیة شهرستان ورامین، با انتشار بیانیه‌ای، توهین به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) در نشریة «تجلی» محكوم كردند و خواستار پی‌گیری قضایی عوامل آن شدند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا از ورامین، طلاب و فضلای حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ورامین با صدور بیانیه‌ای، توهین به حضرت فاطمه زهرا (س) در نشریه «تجلی» این شهرستان را محكوم كردند و از مراجع قضایی خواستند عوامل آن را مورد پی‌گرد قانونی قرار دهد.
طلاب و فضلای این شهرستان در بیانیة خود ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیه الله (عج)، از مسؤولین شهرستان ورامین برخورد با این نشریه را خواستار شدند.
در این بیانیه آمده است: از آنجا كه توهین به حضرت زهر (س) طبق قوانین كشورمان جرم محسوب می‌شود، از دستگاه قضایی، پی‌گیری و مجازات عوامل انتشار این مطلب را خواستار شده‌اند.
این گزارش حاكی است، نشریة محلی «تجلی» در شماره آذرماه خود با چاپ مطلبی تحت عنوان «محرم سرای عشق»، كه رؤیای معنوی فردی در آن توصیف شده است، موجبات ناراحتی افراد متدین و طلاب و فضلای شهرستان ورامین را فراهم كرده است و مضمون آن را توهین به ساحت حضرت زهرا ( س )دانسته‌اند.